فرماندار يزد در پيامي سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر (روز  ملي مقاومت، ايثار و پيروزي) را ، حماسه‌اي جاويد و نماد اراده ملت سربلند ايران دانست.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،‌ محمود شاكري شمسي در اين پيام آورده است:

سوم خرداد، یادآور جانفشانی‌ها و ایثار شهیدان و رزمندگان اسلام، ابتکار عمل فرماندهان، صلابت و پایداری ملت ایران و اوج خداباوری و خلوص بنيانگذار انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) بود که فرمود: "فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزشهای اسلامی است".

 بی شک آزادی خرمشهر عزیز را باید مرهون تلاش و استقامت رزمندگان خود باور و خدا محوری دانست که با سر دادن شعار آزادی و آزادگی و تبعیت از رهنمودهای رهبر و مقتدای خویش داستان عشق و دلدادگی  به ولایت را ماندگار نمودند.

سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر كه در تقويم رسمي كشور به عنوان روز ملي مقاومت، ايثار و پيروزي نامگذاري شده است به عنوان نقطه عطفي در تاريخ نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به ثبت رسيده است لذا ضروري است تا همه نهادها و ارگان ها و همچنين مردم شريف و قهرمان نسبت به گراميداشت اين روز بزرگ همت گمارند.

 اينجانب ضمن تبريك سالروز آزاد سازي خرمشهر و گراميداشت یاد و خاطره امام بزرگوار و شهیدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، توفيقات همگان را در مسير معرفي و پاسداشت اين روز بزرگ را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا