مديركل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد از تدوين منشور استاني مبارزه با مصرف مشروبات الكلي و ابلاغ آن به دستگاههاي اجرايي و نهادهاي دولتي خبر داد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، صبح دوشنبه 4 خرداد ماه اولين جلسه كميته مبارزه و پيشگيري از مصرف مشروبات الكلي با حضور مديركل اموراجتماعي و فرهنگي استانداري يزد و افراد عضو اين كميته در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد.
مديركل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد ضمن ارائه گزارش عملكرد اين كميسيون در سال 93 ، گرايش به مصرف مشروبات الكلي را يكي از مهترين آسيبهاي اجتماعي دانست و خواستار رسيدگي جدي به اين امر شد.
مجيد جواديان زاده ادامه داد : آسيب گرايش به مصرف مشروبات الكلي هم از منظر آسيب شناسي اجتماعي قابل تأمل و بررسي است و هم اينكه به عنوان يك منكر ديني در آموزه هاي اسلامي ما به آن توجه ويژه شده است.
جواديان زاده ريشه بسياري از جرايم و آسيبهاي اجتماعي را گرايش جامعه به مصرف مشروبات الكلي دانست و عنوان كرد : نيازمند تدوين يك سند فرهنگي براي مبارزه با گرايش به مصرف مشروبات الكلي نيز هستيم.
در ادامه اين جلسه رضايي نماينده نيروي انتظامي استان گزارشي از فعاليتهاي اين نيرو در ايام نوروز براي مبارزه با گرايش به مصرف مشروبات الكلي و برخورد قانوني با متخلفان ارائه داد و هر كدام از افراد عضو اين كميته به تبادل نظر و بيان ديدگاههاي خود در ارتباط با مبارزه با گرايش به مصرف مشروبات الكلي در استان پرداختند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا