ممديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان يزد در جمع رابطان خبري تاكيد كرد: تفكر سيستمي ،  نگاه تخصصي ،  برنامه ريزي و به روز رساني اخبار به عنوان يك ضرورت در روابط عمومي مطرح است.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان يزد در جمع رابطان خبري تاكيد كرد: تفكر سيستمي ،  نگاه تخصصي ،  برنامه ريزي و به روز رساني اخبار به عنوان يك ضرورت در روابط عمومي مطرح است.

به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد محمدرضا صحتي در جمع رابطان خبري دفتر روابط عمومي با بيان اينكه نظام و شبكه هاي نوين ارتباطي روز به روز در حال تحول و شكوفايي است ، عنوان كرد: اطلاع رساني و اشاعه فرهنگ سازماني ، سخنوري و نماينده مناسبي براي سازمان در مجامع عمومي بودن از ويژگي هاي يك روابط عمومي چابك است.

 وي نقش رابطان خبري شهرستان را موثر توصيف كرد و گفت : سرعت در انتشار اخبار و رويدادهاي شهرستان ها ، حضور نظارتي مديران سازمان را كاسته و پرداختن به ديگر ملزومات را تقويت كرده است.

 صحتي تفكر سيستمي و نگاه تخصصي را لازم و ضروي خواندو افزود: هيچ فعاليتي بدون برنامه و فرآيند محقق نخواهد شد زيرا داشتن مديريت موثر در كارها و هماهنگي با واحدها نيازمند داشتن برنامه خواهد بود.

 وي خاطرنشان كرد: اعتبار سارمان ، تدوين فرآيندها و دستورالعمل هاي اطلاع رساني درون و برون سازماني ، رصد وقايع و خبر رساني در پورتال داخلي از نشانه هاي بلوغ روابط عمومي اين شركت است.

 اين مقام مسئول در صنعت برق موفق بودن در هرفعاليت را مستلزم داشت ساختار و نظام مند بودن آن برشمرد و اشاره داشت: گسترش فعاليت هاي شركت و انتشار اخبار ، نقش رابطان خبري واحدها را به عنوان يك اهرم اثربخش و فعال پر رنگ تر مي كند.

 وي تاكيد كرد: به روز رساني اخبار و تازگي آن در سازمان ها از اهميت ويژه اي برخوردار است و بايد مورد توجه قرار گيرد.

 همدلي ، ذات روابط عمومي ها است

مديركل دفتر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري نيز در سخناني عنوان كرد: همدلي ذات روابط عمومي ها است و نقش روابط عمومي به عنوان يك واحد تسهيل كننده فعاليت مديران نبايد ناديده گرفته شود.

 

داود پاك طينت داشتن روحيه همدلي را منوط به شناخت كامل و جامع از سازمان برشمرد و گفت :روابط عمومي ها براي اينكه در تغييرات جامعه موثر باشند ، ضمن شناخت كافي از سازمان خود نيازمند برنامه اي  هدفمند و بلندمدت در فعاليت ها خواهند بود.

 

پرسش گري حق مردم است

 

وي پرسشگري را حق مردم دانست و اذعان داشت: مطالبات مردم و پرسشگري آنان اگر به مديران يك سازمان منتقل نشود ، پيامدش كاهش رضايت مندي و جذب نگاه منفي توسط شهروندان است.

 داود پاك طينت انتشار اخبار توليدي ، تبليغات و خروجي كار روابط عمومي ها را در تصوير سازي ذهن مخاطبان با اهميت برشمرد و تصريح كرد: اگر ميخواهيد سارماني توانمند وصادق باشيد ، دستاوردهاي مثبت سازمان را در كنار كمبودها به مردم بازگو كنيد.

 وي تاكيد كرد:خروجي كار روابط عمومي را با  نگاه ويژه و رصد تيترهاي منتشر شده از اخبار ماه هاي گذشته دنبال كرده و رويكرد آگاهي بخشي منسجم و شفاف را تقويت كنيم.

 مديركل دفتر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فعاليت مديران  بدون همكاري و انعكاس با روابط عمومي  را به نقش آفريني يك بازيگر در صحنه خاموش تعبير كرد و گفت : شعار امسال ما ، روابط عمومي آئينه همدلي و هم زباني است كه جزء با همياري مديران سازمان ها ، قابل تحقق است.

 مدير دفتر روابط عمومي و كارشناس پژوهش و نظرسنجي نيز هركدام به صورت جداگانه يه تشريح فعاليت هاي دفتر روابط عمومي پرداختند.

 شايان ذكر است در اين مراسم از رابطان برتر خبري سال 1393 قدرداني شد و پيش از اين نشست ، رابطان در يك دوره آموزشي نكات تكميلي و ضرورت ها تنظيم يك خبر استاندارد را فراگرفتند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا