نشست تخصصي روابط  عمومي‌‌هاي هيات ورزشي استان يزد با حضور "مازيار ناظمي" رييس مركز اطلاع‎‎رساني و روابط عمومي وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، مازيار ناظمي  در اين نشست كه در محل هتل والي يزد با حضور روساء، دبيران و مسئولان هيات‎‎ها و باشگاه‎‎هاي ورزشي استان برگزار شد، افتخار وزارت ورزش در دولت يازدهم را برگزاري آزاد انتخابات روساي فدراسيون‏‏ها ذكر كرد و گفت: خوشبختانه اين عملكرد يك نگاه و حس اميدوارانه‎‎اي را در هيات‎‎هاي استاني ايجاد كرده است.

وي با اشاره به ظرفيت‎‎هاي اقتصادي و صنعتي استان يزد و با تاكير بر نقش ورزش در ايجاد نشاط اجتماعي و وفاق ملي، اين سئوال را مطرح كرد كه سرمايه‎‎هايي كه روزي ورزشكاران استان را به رقابت‎‎هاي ليگ برتر مي‎‎فرستاد و  30 هزار جوان حاضر در ليگ‎‎هاي برتر كشور را در يزد ميزباني مي‎‎كرد، امروز در كجا هزينه خواهد شد؟

ناظمي همچنين با باين اين كه وظيفه رسانه نقد است، تاكيد كرد: اما اين نقد بايد منصفانه باشد و در آن به مصلحت كشور نيز انديشيد.

اين مسئول در پايان نيز توجه روابط عمومي‎‎ها و مسئولان ورزش را به نظرات مردم به عنوان حاكمان اين انقلاب جلب كرد و گفت: بايد افكار عمومي و درخواست‎‎هاي مردم را با جديت در برنامه‏‏‌هاي خود لحاظ كنيم.

"عباسعلي رضايي" معاون نيروي انساني و تحول اداري استاندار يزد هم در اين مراسم از روابط عمومي‏‏‌ها به عنوان قلب تپنده هر سازماني ياد كرد و گفت: توسعه و پيشرفت هر سازمان يا كشوري مديون روابط عمومي پويا و فعال خود است.

وي نقش فناوري اطلاعات و ارتباطات در حوزه روابط عمومي‏‏ها را مغفول خواند و بر استفاده از آخرين تكنولوژي‎‎هاي ارتباطي در حوزه روابط عمومي‏‏ها تاكيد كرد.

رضايي به نقش ورزش علاوه بر پر كردن اوقات فراغت، به عنوان يك ركن اساسي در ساير حوزه‎‎ها مانند حوزه سلامتي اشاره كرد و بر توسعه بيش از پيش ورزش استان تاكيد كرد.

"مسعود شريعتي" مدير كل ورزش و جوانان استان هم با قدرداني از فعاليت‎‎هاي روابط عمومي‎‎هاي ورزشي استان در رابطه با انعكاس اخبار اين حوزه، خواستار مساعدت ورزش و جوانان در تامين امكانات اين بخش براي اقدامات موثرتر روابط‎‎عمومي‎‎ها شد.

وي با اشاره به فعاليت 47 هيات ورزشي در استان يزد، روابط عمومي ورزش و جوانان استان را در زمره سه استان برتر كشور براساس ارزيابي‏‏هاي وزارت ورزش و جوانان خواند.

شريعتي در بخشي از سخنانش به تلاش براي تدوين سند توسعه جامع ورزش استان اشاره كرد و گفت: اين سند با مشاركت هيات‏‏هاي ورزشي استان در حال تدوين است و اميدواريم اجراي آن راهگشاي توسعه ورزش اين ديار در تمامي رشته‏‏ها  و حوزه‏‏ها باشد.

وي همچنين با تاكيد بر اهميت توسعه ورزش به ويژه در بحث همگاني، از برگزاري جشنواره فيلم سه دقيقه با ورزش در سه بخش آماتوري، حرفه‎‎اي و فيلم نامه نويسي در همين راستا خبر داد.

اين مسئول همچنين از اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه سمن‏‏ها خبر داد و گغت: متاسفانه علي رغم تلاشهاي خوبي كه با امكانات و هزينه‎‎هاي اندك در اين تشكل‎‎هاي مردمي انجام مي‎‎شود، كمتر فعاليت‎‎ها اين بخش ديده مي‎‎شود و بايد روابط عمومي‎‎هاي اين حوزه نيز تقويت شود.

دكتر "حميدرضا فلاح نژاد" رييس هيات پزشكي ورزشي استان نيز به نمايندگي از روساي هيات‎‎هاي ورزشي با اشاره به اهميت كار روابط عمومي‎‎ها، اين حوزه را يك حوزه تخصصي دانست كه علي رغم امكانات بسيار اندك در حوزه ورزش استان يزد خوب عمل كرده است.

وي بر تقويت سيستم روابط عمومي‏‏‌هاي ورزشي استان تاكيد كرد و افزود: تقويت روابط عمومي‏‏‌ها منجر به نمود بيشتر عملكرد ورزش و  جوانان استان مي‎‎شود.

گفتني است؛ در پايان اين مراسم از پورتال جديد اداره كل ورزش و جوانان استان يزد نيز با حضور رييس مركز اطلاعرساني و روابط عمومي وزارت ورزش و جوانان رونمايي شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا