دکتر آرمین محسن دانشگر استاد دانشکده مهندسی دانشگاه وین اتریش که میهمان دانشگاه آزاد یزد بود در جمع دانشجویان و علاقه مندان به هنر معماری سخنرانی کرد.

 دانشگر استاد تمام دانشکده فنی دانشگاه وین اتریش در این مراسم که با خیل مشتاقان و علاقه مندان به رشته معماری روبه رو شد، اظهار کرد: از سال دوم راهنمایی عاشق رشته معماری بودم و پس از گذراندن دوران سربازی جهت ادامه تحصیل به اتریش رفتم و در سال 2002 موفق به کسب درجه دکتری شدم. 

وی با اشاره به اینکه جهت شرکت در مسابقه معماری اتریش سه روز از دفتر کارم بیرون نیامدم و موفق شدم در آن مسابقه نفر اول بشوم گفت: کار معماران خلق شگفتی است و خلق فضا و این موضوع با تزئین فضا متفاوت است. دانشگر صاحب سبک در رشته معماری است و با توجه به اطلاع رسانی حضور وی در دانشگاه اساتید دانشگاه، دانشجویان مشتاق از دانشگاههای سراسری، پیام نور و همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی یزد با حضور در سالن آمفی تئاتر دکتر سلطانی این دانشگاه از محضر استاد فیض بردند و دکتر دانشگر با دقت و حوصله به سئوالات تک تک دانشجویان و علاقه مندان پاسخ گفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا