معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد در سخنانی روابط عمومی را قلب تپنده هر سازمان دانست و جایگاه این نهاد مهم در پیشبرد اهداف سازمانی را یادآور شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومی استانداری یزد،"عباسعلي رضايي" عصر روز دوشنبه 4 خردادماه در نشست تخصصي روابط عمومي هاي ورزشي استان يزد که در محل هتل والي يزد برگزار شد، گفت: لازمه توسعه و پيشرفت هر سازمان، داشتن یک روابط عمومي پويا ، فعال و کارآمد است.
وي هفته ارتباطات و روابط عمومی را گرامی داشت و نقش فناوري اطلاعات و ارتباطات در حوزه روابط عمومي‏‏ها را مهم ارزیابی کرد .
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همچنین خواستار استفاده از آخرين تكنولوژي‎‎هاي ارتباطي در حوزه روابط عمومي‏‏ها شد.
معاون استاندار تلاش آمیخته با تعهد مسئولان روابط عمومی های هیئتهای ورزشی استان را ارج نهاد.
رضایی در بخش دیگری از سخنان خود پرکردن اوقات فراغت و افزایش تندرستی را از اثرات سازنده ورزش دانست و بر اهمیت گسترش ورزش در سطح جامعه تاکید کرد.
مدير كل ورزش و جوانان استان هم با قدرداني از فعاليت‎‎هاي روابط عمومي‎‎هاي ورزشي استان در رابطه با انعكاس اخبار اين حوزه، خواستار مساعدت ورزش و جوانان در تامين امكانات اين بخش براي اقدامات موثرتر روابط‎‎عمومي‎‎ها شد.
" مسعود شریعتی" با اشاره به فعاليت 47 هيات ورزشي در استان يزد، روابط عمومي ورزش و جوانان استان را در زمره سه استان برتر كشور براساس ارزيابي‏‏هاي وزارت ورزش و جوانان خواند.
شريعتي در بخشي از سخنانش به تلاش براي تدوين سند توسعه جامع ورزش استان اشاره كرد و گفت: اين سند با مشاركت هيات‏‏هاي ورزشي استان در حال تدوين است و اميدواريم اجراي آن راهگشاي توسعه ورزش اين ديار در تمامي رشته‏‏ها و حوزه‏‏ها باشد.
در بخش دیگری از این مراسم، رييس مركز اطلاع‎‎رساني و روابط عمومي وزارت ورزش و جوانان افتخار وزارت ورزش در دولت يازدهم را برگزاري آزاد انتخابات روساي فدراسيون‏‏ها دانست و گفت: خوشبختانه اين عملكرد يك نگاه و حس اميدوارانه‎‎اي را در هيات‎‎هاي استاني ايجاد كرده است.
"مازیار ناظمی" با بيان اين كه وظيفه رسانه نقد است، تاكيد كرد: البته اين نقد بايد منصفانه باشد و در آن به مصلحت كشور نيز انديشيد.
وی توجه روابط عمومي‎‎ها و مسئولان ورزش را به نظرات مردم به عنوان حاكمان اين انقلاب جلب كرد و گفت: بايد افكار عمومي و درخواست‎‎هاي مردم را با جديت در برنامه‏‏‌هاي خود مورد نظر قرار دهیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا