رئيس مركز اطلاع رساني و امور بين الملل وزارت ورزش و جوانان گفت: سياست دولت تدبير و اميد بر اين قرار گرفته است كه مردم به تمام اطلاعات به صورت شفاف و بي پرده دسترسي داشته باشند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد بعدازظهر دوشنبه چهارم خرداد ماه نشست هيات رئيسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان با حضور رئيس مركز اطلاع رساني و امور بين الملل وزارت ورزش و جوانان، مديركل روابط عمومي استانداري يزد،  كارشناسان مركز اطلاع رساني و امور بين الملل وزارت ورزش و جوانان و رئيس روابط عمومي اداره ورزش و جوانان استان در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد.
رئيس مركزاطلاع رساني و امور بين الملل وزارت ورزش و جوانان در اين نشست صميمي با اشاره به گسترش ارتباطات در دنياي كنوني گفت: در دولت يازدهم سياست دولت تدبير و اميد بر اين قرار گرفته است كه مردم به تمام اطلاعات به صورت شفاف و بي پرده دسترسي داشته باشند.
مازيار ناظمي ادامه داد: هنوز در حوزه روابط عمومي ها و رسانه ها با ضعف روبرو هستيم و خدمات دولت تدبير و اميد و آن فعاليت هايي كه توسط دولتمردان انجام مي شود به درستي به اطلاع مردم رسانده نمي شود.
وي با اشاره به عبارت "دانستن حق مردم است" افزود: گسترش شفافيت در اطلاع رساني از برنامه هاي دولت يازدهم است.
ناظمي روابط عمومي ها و رسانه ها را به رعايت اصل صداقت و جلب اعتماد مردم فراخواند و گفت: شايسته است رسانه ها ضمن حفظ استقلال خود، دستاوردهاي دولت را منعكس كنند و مشكلات را نقد نمايند.
وي ادامه داد: ورزش يك حوزه فراگير و جهاني است و امروزه ورزش هاي حرفه اي مثل فوتبال به يك صنعت بسيار قدرتمند تبديل شده است.


نقش مؤثر روابط عمومي ها و رسانه ها در ارتقاء سلامت مردم


مديركل روابط عمومي استانداري يزد در ابتداي اين نشست بر نقش مؤثر روابط عمومي ها و رسانه ها در تشويق مردم به ورزش و ارتقاء سلامت جامعه تأكيد كرد.
داود پاك طينت گفت: روابط عمومي هاي ورزشي بايد كار اطلاع رساني را طوري انجام دهند كه ورزش در اذهان عمومي مترادف با سلامتي تداعي شود و مردم به اين باور برسند كه سلامتي آنان در گرو ورزش است
وي با اشاره به حضور مردم در استاديوم هاي ورزشي و تماشاي برنامه هاي ورزشي گفت: روابط عمومي ها مي توانند در تشويق مردم به ورزش موثر باشند و بايد ورزش همگاني در جامعه نهادينه شود.
گفتني است در ادامه اين جلسه اعضاي هيأت رئيسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان و رئيس روابط عمومي اداره ورزش و جوانان استان به بيان ديدگاه هاي خود پرداختند.






سایت خبری یزد فردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا