روز دوم مسابقات فوتسال جام جوان با برگزاری دیدار تیم های شهدای چهارمنار و انجمن اسوه از مدعیان قهرمانی پیگیری شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، دیدارهای گروه دوم مسابقات فوتسال جام جوان عصر روز سه شنبه پنجم خرداد ماه در سالن شهید صدوقی یزد برگزار و در یکی از حساس ترین این دیدارها  شاگردان مهدی صوت در تیم شهدای چهار منار به مصاف تیم انجمن اسوه با هدایت سیدجمال طباطبایی رفتند.

در این دیدار حساس دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز و قرار گرفتن در صدر جدول گروه خود را داشتند و تیم انجمن اسوه تا ثانیه های پایانی این امید را داشت که برنده بازی باشد اما بازیکنان تیم چهارمنار گل تساوی را در سه ثانیه پایانی به ثمر رساندند و بازی با نتیجه پنج بر پنج پایان یافت تا امتیازات این مسابقه بین دو تیم تقسیم شد تا بازیهای بعدی این دو تیم با حساسیت بیشتری پیگیری شود.

اما در دومین بازی این گروه تیم های بهپود یزد و نسیم دانش با مربیگری مصطفی پور قیوم و میثم وطنیه به مصاف هم رفتند که این دو تیم نیز با نتیجه چهار بر چهار به تساوی دست یافتند.

این مسابقات امروز ششم خرداد ماه از ساعت17 با برگزاری دیدارهای گروه اول پیگیری خواهد شد که تیم های گردان امام حسین(ع) آزادشهر و ذوالفقار و تیم های فهادان یزد و ناشنوایان یزد رودرروی هم قرار خواهند گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا