معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت:به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و گرامیداشت هفته جوان برنامه های متنوع و متعددی برای این ایام در نظر گرفته ایم.

طوبی مازار زاده در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: با توجه به اینکه ولادت حضرت علی اکبر(ع) به عنوان روز جوان نامگذاری شده است و امسال هم بنا به پیش بینی های صورت گرفته از هفتم تا سیزدهم خرداد ماه هفته ی گرامیداشت جوان نامگذاری شده است که با توجه به ارسال بیش از 100 برنامه پیشنهادی از سوی ادارات استان، برنامه هایی برای این ایام طراحی کرده ایم که این هفته را در شأن جوانان برگزار کنیم.

وی افزود:  تقویت امید، نشاط ایمان و خودباوری، عفت، هویت، حیا و غیرت جوان مسلمان ایرانی، معرفی شخصیت های متعالی و ارائه الگوهای شایسته برای جوان امروز، اهتمام به ترویج و تبیین دیدگاه های مقام معظم رهبری در حوزه جوانان و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه جوانان از هداف این برنامه ها می باشد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد غبارروی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات کتابخوانی ویژه سازمان های مردم نهاد، برگزاری مسابقات فوتسال جام جوان ، تجلیل از جوانان برتر و نخبه اخلاق مدار ، برپایی نمایشگاه توانمندی سازمان های مردم نهاد در محل پارک کوهستان ، برگزاری رصد ستارگان برای عموم مردم ، افتتاح دفتر کانون نسیم دانش در یزد ، برگزاری جشن جوان در کانون اصلاح تربیت و نشست صمیمی کارمندان جوان اداره کل ورزش و جوانان استان و برگزاری مسابقات مختلف توسط هیات های ورزشی را از مهم ترین برنامه های گرامیداشت هفته جوان برشمرد.

مازارزاده تصریح کرد: همچنین عصر روز پنج شنبه هفتم خرداد ماه ستاد ساماندهی امور جوانان به ریاست استاندار یزد با موضوع هفته جوان برگزار و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات جوانان، از فرمانداران برتر در برگزاری ستادهای ساماندهی امور جوانان در شهرستان ها تجلیل خواهد شد.

وی یادآور شد: جشن بزرگ جوان با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از دیگر برنامه های هفته جوان می باشد که روز جمعه هشتم خرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در محل پارک کوهستان برگزار می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا