سرمربی تیم ملی شنای پیوند اعضای کشور با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های متعدد به منظور ارتقاء سطح کیفی و کمی مربیان در ماده های مختلف رشته شنا در کشور گفت: استان یزد جزو رشته های برجسته در رشته شنای پیوند اعضا در کشور است.

محمد حسین اقبالی در گفت و گو با خبرنگار امیررضازاده خبرنگار یزد فردا، با بیان اینکه مسابقات بین المللی پیوند اعضاء هر دو سال یک بار برگزار می شود اظهار داشت: بیش از 60 کشور در مسابقات المپیک شنای پیوند اعضاء در این دوره شرکت می کنند.

سرمربی تیم ملی شنای پیوند اعضاء گفت: تیم ملی شنای پیوند اعضای ایران در مسابقات بین المللی فرانسه از بین 75 کشور شرکت کننده جهان مقام 5 المپیک پیوند اعضاء جهان را به خود اختصاص داده است.

اقبالی افزود: 20 دوره مسابقات جهانی شنای پیوند اعضاء از اول شهریور در کشور آرژانتین و با حضور ورزشکاران مختلف با ردیف های مختلف سنی شرکت خواهند کرد.

وی ملاک در انتخاب ورزشکاران برای تیم ملی شنای پیوند اعضاء را کسب رکورد و زمان کسب شده در زمان مسابقات انتخابی عنوان کرد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار در مورد ارزیابی هیئت شنای پیوند استان یزد تصریح کرد: استان یزد در رشته شنا در بخش های ورزشکاران سالم و پیوند اعضاء جزو استانهای پیشتاز و برجسته در کشور بوده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا