یزدفردا ""با کمال تاسف و تاثر خبر درگذشت جناب حجت الاسلام آقای سید علی نقی سلیمانی از روحانیون خدوم و مردمی و از نوکران مخلص حضرت اباعبدالله الحسین (ع) منتشر کردیم .

انگار دیروز بود ،شب عید سال 1394 که مصادف با ایام فاطمیه (س) ،مراسمی به همین مناسبت در دفتر یزدفردا برگزار می شد و یکی از وعاظ حجت الاسلام آقای سید علی نقی سلیمانی بود ،سیدی مردمی  و افتاده که نه تنها دیر نمی آمد بلکه ساعاتی قبل از منبر در مراسم حاضر و پس از منبر نیز در محل درب ورودی مجلس به عزادران جد بزرگوارش خوش آمد می گفت .

با یکبار دیدنش او را نزدیکترین کس به خود می دانستید و با همه دوست و آشنا و کمتر کسی را مخالف خود می دانست .

حجت الاسلام آقای سید علی نقی سلیمانی که اصالتا اهل دارلشجاعه بافق عزیز بود مورد وثوق شهید محراب و مرحوم حجت الاسلام محمد علی صدوقی (ره) و بیت ایشان بود و با حضورش نشاط و شادابی را به همراه می آورد و در کمتر مراسمی بود که وی حضور نداشته باشد.

حجت الاسلام آقای سید علی نقی سلیمانی مردی وارستهو به تمام معنا مومن بود که با درد مومن قلبش جریحه دار می شد و تا آنجا که در توانش بود سعی در حل مشکل مردم داشت

که دراوایل انقلاب به کسوت روحانیت درآمد و آنقدر در موضعگیری های ناب سیاسی از خود جسارت وحمیت نشان داد و علاقه به مرحوم امام داشت که در روزهای پس از پیروزی انقلاب در نیمه های شب که از مجلس وعظی به خانه پدری در انتهای بازارچه قدیمی بافق باز می گشت در تاریکی شب مورد حمله چند تن از اعضای سازمان مجاهدین خلق آنروز که خود را در تاریکی بازارچه مخفی کرده بودند , قرار گرفت و مجروح گردید ولی هیچگاه دست از حمایت از امام و انقلاب بر نداشت.

حجت الاسلام آقای سید علی نقی سلیمانی در بیت شهید صدوقی حضور داشت و بیشتر مراجعه کننده های بیت شهید صدوقی با وی آشنا بوده و با یکبار دیدنش او را آشنای دیرینه خود می دانستند .







سایت خبری یزد فردا


وی سالها در دفتر شهید محراب و  دفتر مدیریت حوزه علمیه یزد و مدرسه خان ,فعالیت می کرد و در کنار امور اجرایی مشغول تحصیل علوم حوزوی در مدارس مصلی و خان و امام خمینی یزد بود

یزدفردا ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان بالاخص  حضرت حجه الاسلام آسید جواد سلیمانی امام جمعه معزز بافق و سایر بستگان این ضایعه را را به عموم همشهریان وحوزه های علمیه استان یزد و مردم شهید پرور بافق  تسلیت عرض می نماییم

یزدفردا در حد وسع خود تصاویری از ایشان که در طی ده سال گذشته منتشر کرده به دوستدانش تقدیم می کند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا