یزدفردا :قصه تکریم برای خیلی ها خوب است ولی برای بعضی ها سم .

تکریم قاضی توسط بعضی ها خوب و برای بعضی ها  اصلا خوب نیست .مدتی با خود کلنجار می رفتیم که قصه های تلخ برق و آب منطقه ای چرا پیگیری نمی شود و اگر می شود چرا مدیران آنها در زمان هر دولتی که می آید مقرب درگاه بوده و چه تفاوتی بین مدیر آموزش و پرورش است که به محض بازنشستگی باید برود و مدیر محترم برق منطقه ای چند سال بعد از بازنشستگی باید بماند؟

سال قبل، خبرهایی  در حافظه ای خبری ما ضبط شد که قرائن  حکایت از ان دارد :صبح هفدهم دیماه 92 یک ترانس قدرت  400 کیلوولت  در پست یک یزد زیر نظر معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای  بر اثر سهل انگاری   دچار حریق شد  از بین  رفت و خسارتی بیش از 12 میلیارد تومان به بار آورد!!!! و یا مجموعه هتل و رستوران 5 ستاره زنبق را که با بیش از 8  میلیارد تومان پول بیت المال ساخته شد  تنها با ماهی 5 میلیون تومان به شرکتی  بنام پیشکسوتان اجاره داده شد ؟نزدیک به 4 میلیون یورو از ارز شرکت چگونه   نصیب  بانک .... شد تاعواید  تسهیلاتی آن ..........به ناکجا اباد برودو یا در پروژه طبس و بافق    4 میلیارد تومان  با  یک پیمانکارقرار داد بسته شد  تا اختلاف سطح ان پروژه خاکریزی شود و دهها خبر دیگر که هر گز منتنشر نشد و هیچ کس هم توضیح نداد !!!!

ولی این قصه ها سر دراز دارد که باید .......................... .

آنچه که نمایان است امتیاز به ذیحساب دادن !خود باعث فساد می شود و قطعا ذیحسابان برق منطقه ای مبرا از این قصه هستند ولی انسان از جایی گزیده می شود که فکرش را نمی کند ؟

به چه دلیل در پارکینگ برق منطقه ای ذیحسابان باید پارکینگ اختصاصی هم ردیف با مدیران داشته باشد و دیگر کارشناسان که حضورشان حیاتی است نباید از این امتیاز استفاده کنند ؟و خودرو دولتی بیرون از پاکینگ سرگردان!!!!

شاید مدیرانی که نیاز به تکاپو برای ماندن ندارند کم کم محل خدمت خود را  ملک شخصی خود می دانند و نیاز ی به توضیح هم نمی بینند ؟

وقتی به پارکینگ برق منطقه می روید با این صحنه روبرو می شو.ید قضاوت با مسئولین و شما؟

آماده درج پاسخ شرکت محترم برق منطقه ای استان یزد هستیم !!!

 










سایت خبری یزد فردا




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا