فرماندار يزد به مناسبت فرا رسيدن سالروز شهادت حضرت آيت ا... بهشتي، هفتاد و دوتن از ياران باوفايش بويژه شهيدان والا مقام پاكنژاد و سالروز شهادت حضرت آيت ا... صدوقي پيامي صادر كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " محمود شاكري شمسي " در اين پيام آورده است:

هفتم تيرماه ، يادآور خاطره جانسوز شهادت مظلومانه شهيد دكتر بهشتي و 72 تن از ياران صديق انقلاب و دو شهيد هميشه سرافراز ديارمان شهيدان دكتر سيد رضا و دكتر سيد محمد پاكنژاد است.

شهدايي كه حضرت امام خميني (ره) به عنوان " افتخار اسلام" از آنان نام بردند و افزودند: "ملت ايران در اين فاجعه بزرگ 72 تن بي گناه به عدد شهداي كربلا از دست داد، ملت ايران سرافراز است كه مرداني را به جامعه تقديم مي كند كه خود را وقف خدمت به اسلام و مسلمين كرده بودند."

يازدهم تيرماه نيز سالروز شهادت بزرگ مردي است كه پير و مرداش وي را با القاب " شهيد بزرگوار ما" ، " فقيه متعهد و فداكار اسلام" و " شهيد صدوقي عزيز" ياد مي كنند و مي فرمايند:" این جانب دوستى عزیز که بیش از سى سال با او آشنا و روحیات عظیمش را از نزدیک درک کردم از دست دادم، و اسلام خدمتگزارى متعهد را، و ایران فقیهى فداکار، و استان یزد سرپرستى دانشمند را از دست داد."

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره تمامي شهدا به ويژه شهيد مظلوم دكتر بهشتي (ره) و 72 تن از ياران صديق انقلاب و شهيد محراب ديارمان شهيد صدوقي(ره) و همچنين گراميداشت چهارمين سال ارتحال حجه الاسلام و المسلمين حاج شيخ محمد علي صدوقي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه فقيد يزد كه در يازدهم تيرماه سال 1390 پس از عمري مردم داري به ملكوت اعلي پيوست ، از همه شهروندان محترم و متدرين يزد دعوت به عمل مي آورم، تا در برنامه ها و مراسمي كه در روز هاي دوشنبه مورخ 4/8 و پنجشنبه 94/4/11 بعد از صرف افطار در محل مسجد روضه محمديه (حظيره ) برگزار مي گردد، حضور بهم رسانند. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا