حمید صادقی مقدم

بدون مقدمه ابتدا از استاندارمحترم یزدمی پرسیم چرا از رسانه ها فاصله گرفته اید؟ چرا باگذشت بیش از شش ماه ازآخرین جلسه با اصحاب رسانه دیگر هیچ نشست خبری برگزار نشد؟

 شما در اوایل شروع به کار نشستهای مختلفی با اصحاب رسانه داشتید وضرورت ارتباط نزدیک مسئولین با رسانه ها را مورد تاکید قرار دادید اما متاسفانه اکنون می بینیم روند برگزاری این نشستها رنگ باخته واکنون به نقطه 6ماه تاخیر رسیده ایم!

لازم به ذکر است اواخر فروردین ماه سالجاری از طریق ارسال پیامک به مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد، پیشنهاد برگزاری یک نشست خبری را دادیم که پاسخ آن چنین بود:باستحضار استاندار محترم میرسانیم.

حال باستحضارآن مقام عالی رسید یا نرسید نمیدانیم وبیش از این هم اصراری بر برگزاری نشست خبری نمی ورزیم اما چند سوال داریم ودر حال حاضرفقط به طرح یکی از آنها که مربوط به تصفیه خانه فاضلاب شهر یزد است می پردازیم:

 جنابعالی خردادماه سال گذشته از استخرهای تصفیه خانه فاضلاب یزد بازدید کردید واظهار داشتید: از بدو ورود پذیرش مسئولیت در استان، برخی از مردم شریف شهر زارچ از بوی نامطبوع این استخرها اظهار گلایه می کردند که همین امر باعث شد تا مصمم شویم که قبل از فرارسیدن فصل تابستان، این مشکل را سر و سامان دهیم.

 اینک که بیش از یک سال از زمان بازدید می گذرد به عنوان استاندار دولت تدبیر وامید بفرمایید برای خلاص شدن همیشگی مردمان شریف زارچ،شاهدیه واشکذر از گزش پشه وبوی تعفن ناشی از تصفیه خانه  فاضلاب شهر یزد که بی تردید با عدم توسعه پروژه وانتقال آن به مکانی مناسب محقق خواهد شد چه تدبیری اندیشیده اید؟

از آن مقام مسئول استدعا داریم پاسخ سوال مذکوررا به نحو مقتضی اطلاع رسانی فرمایند.  

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا