معاون ‌داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه همه ساله با آغاز ماه مبارک رمضان طرح ملی «همای رحمت» در استان یزد اجرا می‌شود، گفت: یکی از اصول اساسی جمعیت هلال احمر استان یزد ارائه خدمات داوطلبانه است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / جلال بحرینی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه طرح ملی «همای رحمت» همه ساله در راستای سیاست‌های جمعیت هلال احمر در کل کشور اجرا می‌شود، اظهار داشت: یکی از اصول اساسی جمعیت هلال احمر استان یزد ارائه خدمات داوطلبانه است.

وی با بیان اینکه ارائه این خدمات موثر و مطلوب با حفظ کرامات انسانی و جامعه هدف، توسط معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر در سطح استان انجام می‌شود، افزود: با توجه به سیاست جمعیت هلال احمر "طرح همای رحمت" از اول رمضان تا عید فطر در استان یزد ادامه دارد.

در این برنامه ، نیازمندانی که پس از بررسی های دقیق و همه جانبه از طریق گروه های شناسایی معاونت داوطلبان، به طور گسترده در تمامی مناطق دورافتاده و حاشیه ای شهرهای سراسر کشور ، مور دلجویی قرار می گیرند و بسته های غذایی که از قبل تدارک دیده شده است به آنها اهداء می گردد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا