بدنبال احیاء و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد طی نشستی " محمد جواد شکرانه " به عنوان سرپرست ذیحسابی این سازمان معرفی شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این نشست با اشاره به نقش و جایگاه نظارتی ذیحسابان در دستگاههای اجرایی،  همکاری و تعامل ذیحسابان استان با مدیران دستگاههای اجرایی را خوب توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، " علی نمازی " با قدردانی از تلاش ذیحسابان از آنان به عنوان مشاوران مالی دستگاهها یاد کرد و افزود: فعالان این بخش علاوه بر انجام وظایف خود در زمینه نظارت مالی دستگاهها، کارشناسان خبره اقتصادی نیز محسوب می شوند.

وی بدنه ذیحسابی استان را توانمند برشمرد و اظهار داشت: ارتقای سطح دانش علمی و آشنایی آنها با قوانین روز از جمله برنامه های این اداره کل در راستای توانمندتر کردن فعالان این بخش است و این موضوع به جد دنبال می شود.

وی با ابراز خرسندی از فعالیت مجدد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد به هم پوشانی برخی وظایف این سازمان و اداره کل امور اقتصادی و دارایی اشاره کرد و اظهارامیدواری نمود:  بتوانیم با همفکری و تعامل دو مجموعه، گام های اساسی در راستای اجرایی سیاست های دولت و نظام برداریم.

" حمید رضا نصیری زاده " رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد هم در این نشست ضمن قدردانی از حسن توجه اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان در معرفی ذیحساب این سازمان گفت: ذیحسابان نقش مهمی در تصمیم گیری دستگاهها و سازمان ها دارند و ما امیدواریم در تعامل با این بخش به اهداف مورد نظر برسیم.

در راستای سیاست وزارت امور اقتصادی و دارایی از اسفندماه سال گذشته تاکنون  ذیحساب جدید 14 دستگاه اجرایی استان یزد معرفی شدند

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد سال 86 منحل و ماه گذشته با احیا مجدد آن،  فعالیت خود را از سر گرفت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا