مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : تفاهم نامه همکاری با پارک علم و فناوری ، توانمندسازی پژوهش و امکان استقرار جریان پژوهی در صنعت برق را فراهم می کند.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد محمدرضا صحتی ، پیش از انعقاد تفاهم نامه همکاری با پارک علم و فناوری یزد با بیان اینکه فراهم آوردن امکان استقرار جریان پژوهی در صنعت برق ضروری است ، تاکیدکرد: گسترش زیرساخت ها و کمک به توانمندسازی پژوهش در صنعت برق با تکامل ایده ، ابتکار ، نوآوری و کارآفرینی و انتقال تکنولوژی امکان پذیر می شود.

وی افزود: انعقاد تفاهم نامه با پارک علم و فناوری علاوه بر پاسخگویی به نیاز تحقیقاتی ، به گسترش فعالیت های فناورانه در صنعت برق کمک وافری خواهد کرد.

صحتی به چندپروژه ارزشمند در حوزه تحقیقات نظیر تیرکامپوزیت اشاره داشت و اذعان کرد: پتانسیل خوب پارک علم و فناوری برای برقراری ارتباط با بخش خصوصی پژوهش محور می تواند توسعه فناوری در فعالیتهای شرکت را تسهیل دهد.

وی خاطرنشان کرد: از مزیت های تعامل بیشتر با پارک ، بهره گیری از برخی خدمات قابل ارائه توسط شرکت های زیرمجموعه ای است که برای دیگر بخش ها شرکت توزیع نیز می تواند مثمر ثمر باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا