در ادامه سلسله برنامه های جنبی دهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی، قدم دوم کارگاه آموزشی تصویربرداری با عنوان نور، رنگ، حرکت است که با حضور روزبه رایگا، 24 تیر ماه برگزار خواهد شد.

در ادامه سلسله برنامه های جنبی دهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی، قدم دوم کارگاه آموزشی تصویربرداری با عنوان نور، رنگ، حرکت است که با حضور روزبه رایگا، 24 تیر ماه  برگزار خواهد شد.

از نکات قابل توجه این کارگاه زمان برگزاری آن است. برای استفاده بهتر و بیشتر از کارگاه، طبق برنامه ریزی ها قرار است برای اولین بار در کشور این کارگاه در فاصله افطار تا سحر برگزار شود.

علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه آموزشی می توانند تا 20 تیرماه به دبیرخانه جشنواره واقع در بلوار امام جعفر صادق(ع)/ کوچه شهید عظیمی/ پلاک 1/30- ساختمان مارلیک مراجعه نمایند یا درخواست خود را به همراه اسکن مدارک به razavifilmfestival@gmail.com ارسال نمایند.

گفتنی است هزینه شرکت در کارکاه 50 هزار تومان و قابل واریز به شماره حساب: 6221061049361688 بانک پارسیان به نام کانون تبلیغات مارلیک است که تصویربرداران، دانشجویان سینما، سینماگران و اعضای انجمن سینمای جوان از تخفیف 50 درصد برخوردارند.

آشنایی با مدرس کارگاه

روزبه رایگا متولد سال1360در شهر بابل است. او فارغ التحصیل رشته سینما از دانشگاه سوره اصفهان است. کار خود را به عنوان فیلمبردار از سال 82 با فیلم کوتاه سه زاویه شروع کرد. او فیلم های بسیار کوتاه، تلویزیونی و سینمایی در رزومه ی خود دارد. از جمله کارهای او می توان به فیلم های کوتاه صبا، حنانه، خانه من، و دیگر هیچ، تله فیلم های سپیده، سایه ، مروارید و فیلم های سینمایی انارهای نارس، سر به مهر، آوازهای سرزمین من و ... اشاره کرد.

رایگا تاکنون برنده جوایز متعددی از جشنواره های معتبر شده است از جمله: جایزه سپنتا برای بهترین فیلمبرداری از جشنواره فیلم ایرانیان سانفرانسیسکو/سال92، برنده جایزه بهترین فیلمبرداری از جشنواره فیلم کوتاه تهران / سال 88، برنده جایزه فیلمبرداری از جشنواره فیلم کوتاه رویش/سال91، برنده جایزه فیلمبرداری از جشنواره فیلم کوتاه ایثار/سال92، برنده جایزه فیلمبرداری از جشنواره فیلم کوتاه بهمن / سال 92، برنده جایزه فیلمبرداری از جشنواره فیلم کوتاه حسنات/ سال 93 و برنده جایزه فیلمبرداری از جشنواره فیلم آب اصفهان/سال 94

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا