مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد به همراه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با حضور در منزل حاج حسن دانش نفر برتر سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم از وی تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد، حجت الاسلام محمد حسین شایق مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد با حضور در منزل حاج حسن دانش نفر برتر سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از وی تجلیل کرد.

شایق با اشاره به خوشحالی مردم استان از درخشش استاد حاج حسن دانش در این مسابقات گفت: با توجه به بین المللی بودن این مسابقات مردم کشور هم از  کسب این مقام خوشحالند.

وی اظهار داشت: حتی از این بین مسلمانان کشورهای اسلامی جهان تشیع بسیار خوشحال است که یک فرد شییع توانسته است رتبه اول مسابقات بین المللی قرآن کریم را کسب کند.

شایق با اشاره به ویژگی ، طلبه بودن استاد دانش گفت: این ویژگی شما باید برای جوانان و نوجوانان بیان شود تا سبب تشویق آن ها به حوزه های علمیه شود.

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد با اشاره به درخشش دوتن از طلاب کشور در این مسابقات گفت: موفقیت شما در بالاترین سطوح قرآنی به نوعی موفقیت حوزه های علمیه محسوب می شود.

شایق افزود: موفقیت شما نور امیدی را در استان ها  شهرستان ها ایجاد می کند تا اینگونه تصور نشود که درخشش در میادین مختلف مختصص استان های بزرگ کشور است.

وی اضافه کرد: با مطالعه سیره بزرگان می بینیم که برگان ما از شهرهای کوچک و روستا ها به پا خواسته اند و تاثیرگذار بوده اند.

شایق با اشاره به در پیش بودن رحلت بنیانگذار کبری انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) نمونه بارزی است که از یک روستا برخواست و جهانی را متحول کرد.

حاج حسن دانش نفر اول سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم نیز در این دیدار ابراز امیداواری کرد این موفقیت فتح بابی برای موفیت جوانان و نوجواان استان در زمینههای مختلف باشد.

وی افزود: این موفیت توانسته است جو استان را تغییر دهد وتا جایی که بسیاری از خانواده ها فرزندان خود را به حضور در عرصه های قرآنی تشویق می کنند.

دانش با اشاره به عملکرد خوب اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد در حوزه فعالیت های قرآنی گفت: این اتحادیه توانسته است با توجه به بودجه های در اختیار بهترین استفاده را داشته باشد.

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا