حجت الاسلام زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد به اتفاق مهندس محمدرضا عظیمی‌زاده شهردار، طهماسبی معاون فني وعمرانی، سید ابوالفضل کشفی مدير منطقه یک، مهندس صفدرپور مدیر عامل سازمان پارکها وفضای سبز شهرداری و مهندس سلمانی سرپرست ناحیه يك (آزادشهر) منطقه سه شهرداري و كارشناسان مربوطه از پاركهاي در حال احداث سطح شهر و همچنين فرهنگسراي بهمن بازدید کردند.

به گفته سخنگو و روابط عمومی شورای اسلامی شهريزد- اين حركت در ساعت 6صبح از جلوی درب شورا آغاز شد که حاضرین در این بازدید ابتدا به پارک طبیعت رفتند و از پیشرفت عملیات اجرایی در این پارک بازدید کردند که به گفته مهندس طهماسبی معاون فني و عمرانی شهرداری ، قرار است تا پایان ماه مبارک رمضان به بهره برداری کامل برسد.

در ادامه این بازدید فرهنگسرای بهمن که در همجواری پارک طبیعت قرار دارد و با کاربری ایجاد محیطی فرهنگی برای شهروندان در حال احداث می باشد هم مورد بازدید حاضرین قرار گرفت.

حجت الاسلام زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد در این بازدید اظهاراميدواري نمود: با افتتاح این دو پروژه در این نقطه از شهر، شاهد بهره برداري مردم این منطقه از پارك احداث شده نيز باشیم.

بازدید حاضرین به اینجا ختم نشد و در ادامه ، پارک تل کسنویه نيز که در بلوار استقلال قرار دارد و پیشرفت عملیات عمرانی و فضای سبز در این پارک به خوبی انجام شده است، مورد بازدید قرار گرفت.

در این پارک علاوه بر اجرای فضای سبز زیبا توسط مدیریت سازمان پارکها و فضای سبز، ست کامل ورزش صبحگاهی نيز در آن نصب شده است.

حاضرین بعد از بازدید از پارک تل کسنویه ، به کمربند سبز یزد واقع در کمربندی یزد_زارچ كه داراي فضاي سبز مي باشد بازديد گرديد و مقرر شد هر چه سريعتر اقدامات لازم جهت تبديل آن به پارك برون شهري جهت رفاه حال شهروندان آماده شود.

در پایان بازدید حاضرین با حضور در بقعه  مهدی آذر یزدی  پدر قصه کودکان واقع در بلوار آذر یزدی ضمن قرائت فاتحه ،مشکلات این مکان را بررسی و در جهت رفع این مشکلات مباحثی مطرح شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا