نشست آموزشی شیوه های اموزش نماز به فرزندان با هدف اجرای برنامه های گسترش فرهنگ نماز در بین کارکنان و خانواده های آنها در اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، این نشست با حضور جمعی از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در سالن آمفی تئاتر این اداره کل برگزار و مباحثی همچون مفاهیم تربیتی فرزندان،آسیب های اجتماعی،اهمیت و جایگاه نماز از دیدگاه قرآن و معصومین ،توضیح و همچنین روش های موثر در جذب فرزندان به فریضه الهی نماز ارائه شد.

حجت الاسلام محمودی از قم مدرس ایندوره آموزشی بود که با تاکید بر دلایل خلقت انسان،گفت:ما همواره باید تربیت ویژگی های انسانی،اخلاقی و اجتماعی فرزندانمان را در گرو هدف والای رسیدن به جاودانگی حقیقی قرار دهیم.

وی اظهار داشت : با ایجاد الگوهای نامناسب و باورهای پنهان در جامعه، نسل جوان ما دچار از دست دادن قدرت تشخیص شده و به راحتی هر چیزی را به عنوان ارزش و الگو می پذیرد.

حجت الاسلام محمودی تمدن و جامعه سازی را تنها در سایه نماز ممکن دانست و اظهار داشت: احترام و ارزش به شان نماز، بزرگ شمردن آن،ایجاد فضاهای مناسب برگزاری این فریضه ارزشمند،سبب ایجاد علاقه نوجوانان به نماز می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا