مسابقات فوتبال ساحلی جام رمضان از یکشنبه شب هفتم تیرماه در یزد آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، دومین دوره مسابقات فوتبال ساحلی جام رمضان در رده سنی آزاد هفتم تیرماه در ورزشگاه سلمان محمود آباد یزد با برگزاری دو دیدار آغاز شد که در بازی نخست تیم گلساپوش یزد با نتیجه هشت بر صفر تیم استقامت نوین را شکست داد. ایمان میرشمسی سه بار ، جواد دهقانی زاده دو بار و علیرضا زارع ، مجید رحیم پور و سید محمد داستان هرکدام یکبار برای گلساپوش گلزنی کردند.

در بازی دوم نیز تیم کوثر اردکان با هفت گل تیم استیلا کویر یزد را در هم کوبید. گلهای این دیدار توسط علی طالبی سه بار ، علی پایدار دو بار و محسن اعرابی و علیرضا آزادی به ثمر رسید.

اما در شب دوم این مسابقات تیم گلساپوش یزد با گل های حمیدرضا دهقان ، سید محمد داستان و علیرضا زارع دو بار و در مجموع با نتیجه چهار بر صفر تیم مقاومت حوزه هشت ابوذر را از پیش رو برداشت.

تیم کوثر اردکان هم با نتیجه پنج بر دو تیم نوجوانان گلساپوش را شکست دادو علی پایدار ، محسن اعرابی دو بار ، محمدبهجتی و علیرضا آزادی گلزنان تیم کوثر اردکان بودند.

لازم به ذکر است در این مسابقات براساس قرعه کشی انجام شده در گروه یک تیم های گلساپوش یزد ، استقامت نوین و مقاومت حوزه 8 ابوذر و در گروه دو تیم های کوثر اردکان ، استیلا کویر یزد و نوجوانان گلساپوش با هم به رقابت میپردازند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا