مسابقات والیبال بانوان جام رمضان شهرستان یزد پیگیری شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، شب سوم این مسابقات هشتم تیرماه با برگزاری دو دیدار در محل مجموعه ورزشی بانوان کوثر ادامه یافت.

دربازی های شب سوم  این مسابقات ابتدا تیم های آزادشهر و شرکت گاز به مصاف یکدیگر رفتند که تیم شرکت گاز توانست با نتیجه ۲-۱ پیروزمیدان شود  که دستهای اول وسوم را تیم شرکت گاز یا نتایج ۲۶-۲۴ و۱۶-۱۴ به پیروزی رسید وتیم آزاد شهر تنها توانست دست دوم را با نتیجه ۲۵-۲۰ ازان خود کند.

در بازی دوم این مسابقات تیم های جانباز و کوثر به مصاف یکدیگر رفتند که تیم جانباز توانست در دو دست پیاپی وبا نتایج  ۲۵-۹ و۲۵-۸ تیم کوثر را از پیش رو بردارد.

دربازی های شب چهارم این مسابقات نیز ابتدا تیم های کوثر  و جواد شرقی به مصاف یکدیگر رفتند که تیم کوثر توانست با نتیجه ۲-۱ حریف خود را شکست دهد. دستهای اول وسوم را تیم شرکت گاز یا نتایج ۲۵-۱۷و۱۵-۳ به پیروزی رسید وتیم جوادشرقی تنها توانست دست دوم را با نتیجه ۲۵-۲۱ ازان خود کند.

در بازی دوم این مسابقات تیم های شهیدصدوقی و شزکت گاز به مصاف یکدیگر رفتند که درتیم شهیدصدوقی توانست دردست های اول وسوم با نتایج  ۲۵-۲۳ و۱۵-۹ تیم شزکت گاز را از پیش رو بردارد. وتیم شرکت گاز تنها توانست در دست دوم وبا نتیجه ۲۵-۱۸ به برتری دست پیدا کند.

لازم به ذکر میباشد که کار قضاوت این مسابقات را رضیه سید ابریشمی- سیما سنایی-فریما حاجیان-مطهره شهدوست  وارزو نیاز بخش برعهده دارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا