چهار مجموعه شعر از تولیدات حوزه هنری یزد به چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری ارسال شد.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری یزد با بیان این مطلب  گفت: مجموعه شعر «سیبستان»، «فصل اطلسی ها»، «یک نفر دارد صدایت می زند» و «به تو فکر می کنم» از تولیدات حوزه هنری استان یزد به چهارمین جشنواره آثار و تولیدات حوزه های هنری سراسر کشور ارسال شد.
هادی حکیمیان افزود: کتاب های «سیبستان» و «فصل اطلسی ها» دو مجموعه شعر از آخرین سروده های احمدرضا قدیریان است که اولی در قالب 127 قطعه شعر سپید در 72 صفحه و کتاب فصل اطلسی ها نیز در قالب رباعی در 104 صفحه، هر دو در قطع رقعی منتشر شده است.
وی ادامه داد: کتاب «یک نفر دارد صدایت می زند» اثر طوبی زارع، شامل 106 رباعی در 65 صفحه و همچنین مجموعه شعر «به تو فکر می کنم» سروده مطهره باغستانی دیگر شاعر جوان یزدی نیز در قالب غزل در 80 صفحه به همت واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری یزد در قطع رقعی چاپ و منتشر شده است.
مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری یزد برگزاری جشنواره تولیدات را گامی مؤثر در جهت معرفی استعدادها و نخبگان هنری و ادبی استان ها دانست و افزود: حمایت از نویسندگان و شعرای جوان و نیز تجلیل از پیشکسوتان این عرصه می تواند به پویا تر شدن فضای شعر و داستان به ویژه در حوزه ادبیات بومی کمک کند.
چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراكز استانی حوزه هنری مهر ماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا