نشست مشترک ریاست شورای سیاستگذاری سازمان سما در استان یزد با رئیس ومدیران مرکزآموزشی وفرهنگی سما واحد یزد برگزار شد  .

 محمدرضا رحیمی مرکزآموزشی وفرهنگی سما واحد یزد در رابطه با این نشست گفت : با توجه به پایان سال تحصیلی94-1393، نشست مشترکی بین سیدمهدی سجادی ریاست شورای سیاستگذاری سازمان سما در استان یزد، با محمدرضا رحیمی، ریاست مرکزآموزشی وفرهنگی سما واحد یزد ومدیران این مرکز برگزار گردید.

وی ادامه داد : در این نشست مدیران مرکز به بیان عملکرد ، افتخارات ،مشکلات ومسائل حوزه مدیریتی خویش در سال تحصیلی گذشته پرداختند تا با جمع بندی موارد مذکور ،موضوعات در نشست آتی شورای سیاستگذاری سازمان سما در استان یزد مطرح وبررسی گردد.

در ادامه مهندس سید مهدی سجادی،ریاست شورای سیاستگذاری سما در استان یزد نیز در سخنرانی خود برگزاری چنین جلساتی پس از پایان سال تحصیلی به منظور ارزیابی عملکرد وشناخت نقاظ ضعف ومشکلات وتلاش در جهت رفع آن وتقویت موارد مثبت را امری ارزشمند برشمرد.

وی گفت : با توجه به اختیارات شورای سیاستگذاری سما در استان ها ، بسیاری از موانع زودتر و آسانتر رفع خواهد شد.

ایشان اجرای طرح تجمیع 2 در دانشگاه آزاد اسلامی را امری مبارک برشمرد که بر اساس آن دانشگاه آزاد اسلامی وسما در هردو زمینه کیفی وکمی رشد  و توسعه خواهند نمود.

سجادی در ادامه تغییر معاونت سما دانشگاه آزاد اسلامی به سازمان سما وتدوین واجرای اساسنامه سازمان سما را به دلیل ماهیت نسبتا متفاوت سما با دانشگاه دانست، زیرا حوزه فعالیت سما بیشتر مربوط به دوران تحصیلی قبل از دانشگاه ومرتبط با وزارت آموزش وپرورش است،حال آنکه حوزه فعالیت دانشگاه آزاداسلامی،مربوط به دوران تحصیلی دانشگاهی ومرتبط با وزارت علوم ،تحقیقات وفناوری است.

وی خاطرنشان نمود: امید است با تلاش خانواده بزرگ سما در سراسر کشورو با توجه به تغییرات جدید، سما در آینده ای نزدیک پشتوانه ای محکم برای وزارت آموزش وپرورش گردد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا