رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر گفت: در طرح ملی «همای رحمت»550 سبد غذایی در میان اقشار آسیب‌پذیر این شهرستان در دومین مرحله این طرح توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / سرکارخانم اعظم شهرستانی رئیس جمعیت هلال احمر اشکذر با اشاره به اجرای طرح "همای رحمت" در شهرستان اشکذر اظهار داشت: این طرح در راستای سیاست‌های جمعیت هلال احمر در کل کشور اجرا می‌شود چرا که ارائه خدمات داوطلبانه از اصول اساسی این جمعیت است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر با بیان اینکه ارائه این خدمات موثر و مطلوب با حفظ کرامات انسانی و جامعه هدف، توسط واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر در سطح شهرستان انجام می‌شود، افزود: با توجه به سیاست جمعیت هلال احمر "طرح همای رحمت" از اول رمضان تا عید فطر ادامه دارد.

سرکار خانم شهرستانی  با اشاره به توزیع سبدهای غذایی در یازدهمین طرح ملی"همای رحمت" گفت: تاکنون        که دو مرحله برگزار شده است 550 سبد غذایی در این طرح توزیع شده که این تعداد در سطح شهرستان و بخش رستاق توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اشکذر تصریح کرد: از اهدافی که این طرح ملی دنبال می‌کند ایجاد زمینه مشارکت خیران و نیکوکاران در اجرای برنامه‌های عام‌المنفعه و خیریه، ایجاد فضای مناسب به منظور تعامل تنگاتنگ خیران و نیکوکاران با گروه‌های هدف برای تأمین بخشی از نیازهای آنان در این ایام معنوی است.

وی افزود: طرح"همای رحمت" تنها اعطای بسته غذایی به نیازمندان نبوده چرا که بیشتر تلاش دارد تا با نهادینه کردن مشارکت خیران و نیکوکاران به تبیین عوامل احسان و نیکوکاری در جامعه بپردازد که این امر مهم همواره باید در طول سال از سوی نیکوکاران انجام شود و خیران حضور در این امر خداپسندانه را جزء وظایف ذاتی خود می‌دانند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا