رضا سلطان زاده مدیرمسئول هفته نامه آیینه یزد

ریاست محترم خبرگزاری بسیج ( بسیج نیوز )
ریاست محترم خبرگزاری یزد رسا
با احترام اینجانب رضا سلطان‌زاده مدیر مسئول آیینه یزد 73 ساله فرزند علی اکبر به ش ش 276 و شماره ملی 4431983694 به عنوان روزنامه‌نگاری مستقل در مراسم «جشن حضور» یزد مورخ 24/3/94 در تالار شهید پاک‌نژاد حدود 12-10 دقیقه مطالبی به اطلاع حاضران رساندم که تفصیل آن در سرمقاله شماره 416 آیینه یزد تحت عنوان «نویسنده و خبرنگار باید امین، مطلع و منصف باشد» درج گردیده است و به پیوست تقدیم می‌گردد. بعد از برگزاری همایش فردی به نام مهدی مهدوی برای سایت‌های فوق گزارشی تهیه نموده و از جمله نوشته است «سخنرانان این مراسم یکی از مدیران ارشد دولتی جناب آقای جنتی وزیر ارشاد که از تهران اعزام شده بود و سخنرانان نه چندان خوشنام محلی که خود با استفاده از رانت و امکانات بیت المال به الاف و الوف دست یافته اند و حال نیز از نظام اسلامی طلبکار می‌باشند بودند؛ که تلاش کردند جریان فتنه را که خط قرمز نظام اسلامی است احیاء کنند.»
ضمناً سایت ‌یزدرسا علاوه بر ذکر تهمت و افتراهای فوق مطالب توهین‌آمیز و ادعاهای کذب دیگری عیناً به شرح زیر درمعرض دید بازدید کنندگان خود گذاشته است .« رضا سلطان‌زاده عنصر قلم به دست و تندروی اصلاح‌طلبان یزدی نیز برخلاف فرد قبلی که دولت را از اصلاحات و هاشمی خواند، روی کار آمدن دولت تدبیر و امید را «خواست پروردگار»! دانست و گفت: اقدامات دولت در زمینه های هسته ای، سلامت و آرامش مردم را از نکات و اوامر شاخص دولت یازدهم است.
حزبی بودن «جشن حضور» باز هم در سخن سخنرانان گل کرد، به طوری که سلطان‌زاده هم که مدت مدیدی است داغ حصر سران فتنه  گیسوان وی را سپید کرده ، مصوبه شورای هیئت امنیت ملی در رابطه با محدودیت های رئیس اصلاحات را یک دروغ دانست!!
این عنصر قلم به دست و پیر اصلاحات در سخنانش – شاید از روی دستپاچگی و شاید هم به سفارش مسئولان سیاسی امنیتی استان- رفع حصر میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی از سران فتنه 88 را از «وزیر ارشاد» خواستار شد! و هم چنین به حضار گفت: بعد از نمازهایتان برای آزادی آنها حتما دعا کنید! البته ظاهراً مخاطب ایشان «نماز اولی»‌های آخرین نمازجمعه هاشمی بودند که با کفش و به صورت مختلط نماز اقامه کردند.»
لذا در صورتیکه به خاطر آنچه درباره مدیر مسئول آیینه یزد در سایت‌های مذکور اعم از اینکه مجوز داشته یا نداشته باشید نوشته‌اید عذرخواهی نمائید و ادعاهای ناروا نسبت به اینجانب را بطور کلی در آن سایت‌ها تصحیح نمائید موضوع را تمام شده تلقی می‌کنم. در غیر این صورت وظیفه می‌دانم به مراجع محترم قضایی مراجعه و درخواست نمایم موضوع را بررسی فرمایند تا ادعاهای فوق‌الذکر را ثابت کنید از جمله اینکه رضا سلطان‌زاده در تمام مدت عمر از چه رانت و امکانات دولتی و بیت‌المال استفاده نموده و یا به آلاف و الوف رسیده است؟
چون آدرس پستی دقیق سایت‌های فوق را نتوانستم پیدا کنم لذا مفاد این نامه را به سایت یزد رسا و بسیج نیوز ایمیل نموده و رونوشت نامه را به انضمام شماره 416 آیینه یزد به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل روابط عمومی استانداری یزد جهت اطلاع و انجام هرگونه اقدامی که صلاح بدانند ارسال می‌گردد.

با تشكررضا سلطان زاده - مدير مسئول هفته نامه آيينه يزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا