همزمان با میلاد سراسر باسعادت امام حسن مجتبی (ع) ، کلنگ عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح ورودی فرودگاه و بلوار ولایت با حضور حجت الاسلام شیخ عباس زارع رئیس شورای اسلامی شهر  و جمعی از اعضاي شورا ، محمدرضاعظیمی زاده شهردار و تنی چند از معاونین ، مديران مناطق سه گانه و ناحيه تاريخي و برخي از مديران عامل سازمانهاي وابسته شهرداري و كارشناسان مربوطه در محل تقاطع به زمین زده شد.

به گفته سخنگو و روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد -  محمد فقیه خراسانی رئيس كميسيون برنامه وبودجه شوراي اسلامي شهر يزد در این مراسم با اشاره به مشکلات تردد در ساعات پيك ترافيكي، این تقاطع را برای این منطقه لازم و ضروری دانست و یادآور شد: تمام تلاش شورای اسلامی شهر یزد در تصویب اینگونه طرح ها ، رفاه حال شهروندان می باشد.

همچنین محمد رضا عظیمی زاده شهردار یزد در مراسم کلنگ زنی این مراسم خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه و تملک باقی مانده زمین های موجود در بلوار ولایت، انشاالله شاهد روان سازي ترافیک در بلوار جمهوری و مسیرهای مربوطه خواهیم بود.

حاضرین در ادامه مراسم کلنگ زنی ،به کمربند سبز یزد واقع در کمربندی یزد اشکذر هم سری زدند که کار نهال کاری در آن توسط منابع طبیعی انجام شده و در ادامه به شهرداری یزد واگذار شده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا