به گزارش روابط عمومی پژوهشکده کارشناس تغذیه پژوهشکده اظهار داشت:در کنار تکنیکهای پیشرفته درمان ناباروری، نتایج تحقیقات صورت گرفته نشان از تاثیرات مثبت و موثر تغذیه و شیوه زندگی بر سلامت و قدرت باروری و فرزندآوری خانواده ها ست.

سیدمجید نقیب زاده تصریح کرد: همگام با توسعه روز به روز کلیه علوم ،علم تغذیه نیز در زمینه باروری و ناباروری و سندرم تخمدان پلی کیستیک  توسعه یافته و گسترش یافته است.

وی در ادامه افزود: کلینیک تغذیه پژوهشکده علوم تولید مثل یزد با بهره گیری از توان متخصصین طب تولید مثل و کارشناس تغذیه در قالب تیمی حرفه ای مشکلات ناباروری زوجین مراجعه کننده را بررسی و درمان می نمایند.

نقیب زاده در پایان خاطر نشان شد: در همین راستا مرکز موفق به چاپ کتابی با عنوان "رازهای تغذیه ای برای بهبود باروری" گردیده که حاوی جدیدترین و تخصصی ترین اطلاعات در زمینه تاثیرات غذا و تغذیه بر باروری می باشد. در جهت خدمت رسانی گسترده تر به جامعه، اخیرا" پژوهشکده طب تولید مثل یزد با تجهیز و تدارکات لازم زمینه ویزیت و مشاوره ویژه تغذیه در بهبود باروری را برای زوجین نیازمند فراهم نموده است.

مراجعین می توانند جهت کسب اطلاعات  بیشتر با تماس تلفنی با مرکز و یا مراجعه حضوری و اخذ نوبت از خدمات مربوطه بهره مند گردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا