نشست هم اندیشی هیات تنیس روی میز استان و شهرستان یزد به منظور هماهنگی جهت برنامه ریزی و تعامل بیشتر این دو هیات در هتل تهرانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، رئیس هیئت تنیس روی میز استان یزد در این نشست ضمن قدردانی از فعالیتهای خوب هیات شهرستان یزد،بر تعامل بیشتر اعضا تاکید و اضافه کرد:استعدادیابی و قهرمان پروری از مهمترین اهداف هیئت تنیس روی میز استان یزد است.

عزیزالله سیفی اظهار داشت: باید به رده های سنی خردسالان و نونهالان توجه ویژه ای داشت چرا که توجه به رده های سنی پایه آینده رشته تنیس روی میز را تضمین خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه هیات تنیس روی میز با برنامه ریزی خوب و منسجم در مسیر پیشرفت و توسعه در حال حرکت است و امیدواریم در آینده شاهد درخشش راکت بدستان یزدی در مسابقات مخلف باشیم.

در ادامه این جلسه کشفی رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان یزد گزارشی از عملکرد این هیات ارائه و  بر تعامل و هماهنگی بیشتر بین هیات های استان و شهرستان یزد تاکید کرد.

در این هم اندیشی تقویم مسابقات استان و شهرستان یزد مصوب شد و تاریخ مسابقات جام رمضان نیز مورد بررسی قرار گرفت و برنامه های آموزش مربیان و داوران نیز مصوب شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا