در مراسمي با حضور گسترده مردم، ورزشكاران و مسئولان استان يزد، دومين جشنواره المپياد ورزشي محلات يزد در سالن ورزشي شهيد صدوقي آغاز به كار كرد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد، شهردار يزد در مراسم افتتاحيه دومين المپياد ورزشي محلات يزد با اشاره به اينكه شهرداري‌ها علاوه بر مسائل عمراني در زمينه‌هاي فرهنگي نيز وارد شده‌اند، اظهار داشت: سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد نيز در اين زمينه به خوبي وارد عمل شده و با تدابير انديشيده شده، يكي از پرمخاطب‌ترين برنامه‌هاي ورزشي را كه داراي رويكردهاي فرهنگي نيز مي‌باشد، به مرحله اجرا درآورده است.

محمدرضا عظيمي‌زاده عنوان كرد: المپياد ورزشي محلات يزد علاوه بر اينكه روحيه ورزش و نشاط را در ميان مردم محله هاي مختلف زنده مي‌كند، سبب احياي محله‌هاي قديمي يزد و ايجاد همدلي و همبستگي ميان مردم محله هاي مختلف مي شود.

وي بيان كرد: دومين المپياد ورزشي محلات يزد مورد استقبال بي‌نظيري قرار گرفته و بيش از دو هزار نفر براي شركت در رشته هاي مختلف اين المپياد ثبت نام كرده اند و از امروز تا چهارم شهريورماه تقريبا در همه پاركها، سالن هاي ورزشي و محله هاي يزد شاهد برگزاري برنامه ها و مسابقات ورزشي خواهيم بود.

شهردار يزد از سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد به خاطر برنامه‌ريزي خوب و تخصيص اعتبار ويژه به امر ورزش در محله هاي يزد قدرداني كرد و افزود: اميدواريم با اجراي اين برنامه ها، نشاط و شادماني براي مردم يزد به ارمغان آورده شود.

وي همچنين اظهار اميدواري كرد: با اجراي اين برنامه‌ها، نيازها و كمبودهاي محله ها از يك سو و ظرفيت هاي آنها از سوي ديگر شناسايي شود و امكان فراهم آوردن زيرساختهاي مناسب ورزشي در نقاط مختلف شهر فراهم شود.

عظيمي زاده با اشاره به اينكه در سال 94، اعتبار خوبي از سوي شهرداري براي حمايت از ورزش به ويژه ورزش محلات و ورزش همگاني ديده شده است، تصريح كرد: يكي از مواردي كه اعتبار قابل توجهي براي آن در نظر گرفته شده، ساخت فضاهاي ورزشي به ويژه فضاهاي كم هزينه و پربازده است.

وي يادآور شد: كار اجراي يكي از اين سالنهاي ورزشي آغاز شده و سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد، احداث و تجهيز اين سالن را دنبال مي كند و اميدواريم به زودي تكميل و آماده بهره برداري براي مردم يزد باشد.

در اين مراسم كه با حضور بيش از هزار نفر از مردم محله هاي مختلف، ورزشكاران، ثبت نام شدگان در دومين المپياد ورزشي محلات برگزار شد، شهردار يزد، مديرعامل سازمان فرهنگي، ورزشي شهرداري يزد، عضو شوراي شهر يزد، مديركل ارشاد استان يزد، رئيس تربيت بدني شهرستان يزد و جمعي ديگر از مسئولان حوزه فرهنگ و ورزش استان حضور داشتند.

اين مراسم شاد با اجراي مسابقه، برنامه هاي طنز و تقليد صدا، اجراي موسيقي و ... همراه بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا