زبان دراز هفته نامه آيينه يزد

حضور عاليجاه رييس دولت اعتدال، اگر جوياي حال اين حقير سراپا تقصير زبان‌دراز آيينه يزد باشيد بحمدا... نفسي مي‌آيد و مي‌رود. به عرض مبارك مي‌رساند: سخنان اميد بخش و مدبرانه شما ما را با حضرتعالي هم احساس نمود. مثل موفقيت‌هاي ناشي از انعقاد توافق نامه كه بيش از انتظارتان بود. لذا به عرض مبارك مي‌رساند چون آنچه به زودي نصيب جيب و سفره ما زبان‌درازان خواهد شد بيش از انتظارمان مي‌باشد در آن حد كه شوكه شديم و با شما هم عقيده! بسيار بجا بود كه قرص مسكن تجويز نفرموديد چون اين مريض بدحال نوشدارو لازم دارد.
اما اينكه فرموديد اميد فوري به بهبود اوضاع نداشته باشيد همگان مراقب هستيم كه نوشداروي شما قبل از مرگ سهراب برسد. از قرار معلوم به آن روالي كه فرموديد قرار است دلارهايي كه سرازير اين سرزمين مي‌شود به جاي رفتن بخشي از آن در جيب مبارك بعضي از كاسبان فتنه، در صنعت و كشاورزي و خدمات سرمايه‌گذاري گردد تا رونق ايجاد شود آنگاه اوضاع جيب و سفره ما بهبود پيدا مي‌كند بدانيد و آگاه باشيد سال هاست در آرزوي رسيدن نفت بر سر سفره‌ها هستيم ضمناً گويا قرار است درخت بكاريد همه مي‌دانند مثلاً درخت گردو يك عمر بايد بگذرد تا ميوه دهد بنابراين فكر مي‌كنم همچنانكه تجويز قرص مسكن صلاح ندانستيد و آمپول نوشدارو هم زود بهره نيست لطفاً ترتيبي بدهيد جواز دفن زبان‌دراز ان هم آماده گردد.
ديگر عرضي ندارم ملالي نيست جز دوري دوستان، ظريف را ديده بوسي كنيد جهانگيري را سلام برسانيد اگر صلاح دانستيد فاني را هم تكانش بدهيد چون با چشم بر هم زدني اول مهر فرا مي‌رسد و وقت تلاش است و پاسخگويي. باقي به بقايت جان زبان دراز به فدايت.

زبان دراز

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا