یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : فرمانده انتظامي استان يزد، صبح امروز با حضور در صدا و سيماي مركز يزد از استوديو پخش خبري اين مركز بازديد كرد.

سردار كاكاوند امروز به همراه جمعي از مسئولان نيروي انتظامي بمناسبت روز خبرنگار  با حضور در صداوسيمای مركز يزد از خبرنگاران اين مركز تشكر و قدرداني كرد.

 در جلسه اي كه صبح امروز با حضور احمد پهلوانيان مديركل صداوسيمای مركز يزد ، جمعي از مديران اين مركز و همچنين فرمانده انتظامي استان يزد و مسئولان نيروي انتظامي استان يزد برگزار شد .

مديركل صداوسيمای مركز يزد در اين نشست با اشاره به موفقيتهاي نيروي انتظامي استان در حوزه هاي مختلف ماموريتي از تلاهاي اين نيرو قدرداني كرد.

سردار كاكاوند فرمانده انتظامي استان هم با قدرداني از تلاشهاي صداوسيما در انعكاس اخبار و ماموريتهاي اين نيرو گفت : صداوسيما در آگاه سازي ،‌اطلاع رساني و همچنين فرهنگ سازي امنيت در جامعه نقش موثري دارد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: صبح امروز سردار "ايرج كاكاوند" به همراه معاون اجتماعي و تعدادي از معاونين و روساي پليس هاي تخصصي، ضمن حضور در صدا و سيماي مركز يزد از استوديو پخش اين مركز بازديد كرد.

گفتني است، با تلاش بخش فني صدا و سيماي مركز يزد، استفاده از تصاوير زنده ترافيكي در بخش هاي مختلف خبري سيما ، اجرايي شد و استان يزد در زمره دومين استان  دريافت كننده اين تصاوير بعد از خراسان رضوي قرار گرفت .









سایت خبری یزد فردا


 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا