دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری فرمانده پایگاه مقاومت شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: از امکانات شبکه‌های مجازی برای ترویج فرهنگ ناب اسلامی ویژه همکاران استفاده خواهیم کرد.
بخش فرهنگی پایگاه مقاومت شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی یزد با همکاری مطلوب حوزه فناوری اطلاعات این دانشگاه اقدام به ارسال بسته پوسترهای فرهنگی شامل کلام قرآن، احادیث معصومین، کلام امام (ره)، سخنان گهربار مقام معظم رهبری، ا حکام، تقویم تاریخ و با شهدا در شبکه مجازی کرده است.

دهقانی اشکذری در این خصوص به خبرنگار آنا گفت: برای تقویت بنیه اطلاعاتی و فرهنگی همکاران دانشگاهی از سوی بخش فرهنگی پایگاه تصمیم به انجام چنین فعالیتی گرفتیم و این مهم با استقبال خوب همکاران روبرو شده است.

وی با توجه به سرعت رشد تکنولوژی در دنیا، تلفیق مقوله فرهنگ به ویژه فرهنگ حماسه و ایثار و انقلاب را با این رشد تکنولوژی ضروری دانست.

به گزارش آنا، پایگاه مقاومت شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی یزد با برگزاری جلسات منظم هفتگی حلقه صالحین در رشد و اعتلای فرهنگ در بین همکاران اهتمام و امسال با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و با توجه به فصل تابستان و اوقات فراغت بیشتر همکاران اردوهای منظمی را برگزار کرده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا