یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در دیدار با فرمانده انتظامی استان یزد گفت: کارکنان نیروی انتظامی، نگهبانان و حافظان مرزهای امنیتی، اعتقادی و فرهنگی جامعه هستند. 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا : دکتر "احمد پهلوانیان" در دیدار با رئیس پلیس استان یزد و تنی چند از معاونان و روسای پلیس های تخصصی پلیس این استان ضمن تقدیر از همکاری مطلوب پلیس با این سازمان ادامه داد: به لطف خداوند و زحمات نیروهای پلیس استان یزد، روز به روز شاهد موفقیت های بیشتری در حوزه های مختلف انتظامی و امنیتی هستیم.

وی انعکاس اخبار پلیس در رسانه ها از جمله صدا و سیما را گامی در جهت بازشناسی و انعکاس امنیت در جامعه برشمرد و افزود: انتشار اخبار پلیس در رسانه ها و به ویژه بخش های خبری صدا و سیما، باعث خواهد شد مردم، متوجه زحمات پلیس در سطح جامعه شوند.

دکتر پهلوانیان خاطر نشان کرد: ناامنی های اخیر در حواشی مرزهای جغرافیایی کشور، باعث شده است مردم کشور، نعمت امنیت داخلی را بهتر درک کنند.

وی ضمن اشاره به انتشار تصاویر ترافیکی مربوط به دوربین های مداربسته پلیس، در سطح شهر گفت: امیدواریم با پخش کردن این تصاویر، بتوانیم گامی را در جهت کاهش تصادفات جرحی و فوتی در سطح شهر برداشته باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا