به گزارش روابط عمومی، امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در راستای تبلیغات موثر و به منظور افزایش آگاهی بیشتر جامعه از اهمیت و ارزش های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی صنعت گردشگری و نیز افزایش مشارکت و همکاری مردمی در خلق ایده ها و تفکرات نوین و در نهایت ایجاد بانک اطلاعاتی از تصاویر، عکس ها و بسترهای هنری مرتبط با این صنعت دومین دوره از این جشنواره را با رویکرد همدلی و هم زبانی و تاکید بر معرفی جاذبه های ناشناخته و کمتر شناخته شده برگزار می کند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی یزد با بیان ضرورت مشارکت سازمان های مردم نهاد اظهار داشت: این جشنواره با همکاری سازمان ها، موسسات دولتی و خصوصی و فعالان مردمی در حوزه گردشگری برگزار می شود.

سیدمصطفی فاطمی گفت: به جهت کاربردی کردن موضوعات و محورهایی که بیشترین آثار دریافتی از اولین دوره بوده است، این جشنواره در چهار محور عکس، خاطره نویسی، ایده های نو، فیلم کوتاه 60 ثانیه ای برگزار می شود.

مصطفی فاطمی اظهار داشت: این جشنواره یکی از فرصت های پیش آمده است برای تبلیغات و برندسازی گردشگری استان یزد می باشد. حضور در این جشنواره سبب خواهد شد تا بخشی از کاستی های تبلیغاتی استان در جهت معرفی دیار قنات، قنوت و قناعت جبران شود.

وی در پایان عنوان داشت امید داریم، دومین دوره جشنواره ملی گردشگری در پایان اثرات خوبی در حوزه گردشگری کشور داشته باشد و بستری برای جمع‌آوری ایده‌ها و ابتکارات و استفاده از آن‌ها در مسیر اجرایی شود. در این دوره از جشنواره سعی بر آن است که شکل ارائه ایده‌ها متناسب با ذائقه فناوری و روش‌های جدید باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا