مدیر عامل شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات،استفاده از خرد جمعی ، سرمایه های خرد مردم و اعتماد سهامداران را مهمترین عامل موفقیت این مجموعه دانست.
 به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان،مهندس حمیدرضا کریم نژاد مدیر عامل شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات در گفتگوی ویژه خبری شبکه تابان پیرامون توسعه صنایع الکترونیک استان گفت:استفاده از خرد جمعی ،سرمایه های خرد مردم و اعتماد سهامداران سبب شده است که امروز پیشگامان عصر ارتباطات عنوان بزرگترین خط تولید و مونتاژ بردهای الکترونیکی در خاورمیانه را به خود اختصاص دهد.

مهندس کریم نژاد ارائه 7 محصول  در زمینه صنعت الکترونیک  به بازار را از خدمات شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات در مدت اندک فعالیت عنوان کرد و تولید لامپهای فوق کم مصرف(LED) را هم به لحاظ میزان مصرف انرژی و هم به لحاظ تاثیر در سلامت،تحولی در صنعت روشنایی دانست .

مدیر عامل شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات در بخش دیگری از این گفتگوی زنده تلویزیونی تولید کاغذ از سنگ آهک در آینده ای نزدیک را یادآور شد و عنوان کرد :تولید این محصول انقلابی را در صنعت چاپ و بسته بندی ایجاد خواهد کرد.

مهندس کریم نژاد افزود:شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات سال گذشته هم به عنوان تعاونی برتر در حوزه الکترونیک و هم به عنوان کارآفرین برتر شناخته شده است و ما همچنان در جهت پیشرفت گام خواهیم برداشت.

وی  همچنین جذب بخشی از 1100 فارغ التحصیل حوزه IT در استان یزد در سال را در شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات بخشی از برنامه این شرکت در راستای اشتغالزایی عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات در پایان بار دیگر از اعتماد مردم و سهامداران قدردانی نمود.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا