در راستای اجرای سیاست های کلی وزارت کشور و سازمان شهرداریها و دهیاریها مبنی بر واگذاری بخشی از خدمات شهرداریها به صورت حجمی به شرکت های پیمانکار، شهرداری یزد انجام امور دبیرخانه مرکز و منطقه یک را که قبلا با 10 نفر نیروی انسانی انجام می شد به بخش خصوصی واگذار کرد تا در حال حاضر با شش نفر نیرو به انجام برسد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد کلیه امور دبیرخانه شهرداری مرکز و منطقه یک شهرداری شامل ثبت نامه های وارده و صادره و انجام تایپ، تکثیر و امور دفتری از اول مرداد ماه به بخش خصوصی واگذار شد.

هدف از این برون سپاری ، اجرای سیاست های کلی وزارت کشور و سازمان شهرداریها و دهیاریها، مبنی بر واگذاری بخشی از خدمات شهرداریها به صورت حجمی به شرکت های پیمانکار می باشد.

شایان ذکر اینکه امور دبیرخانه شهرداری مرکز با 10 نفر نیروی انسانی به انجام می رسید که پس از برون سپاری، تمام امور این دبیرخانه با شش نفر انجام می شود.

خاطرنشان می شود ثبت نامه های وارده و صادره اعم از سیستمی یا دستی، ثبت و نامه های وارده و صادره از طریق شبکه دولت، اسکن و ارجاع نامه های دارای دستور مجدد، تایپ نامه ها، پیگیری و پاسخگوئی تلفنی و حضوری به ارباب رجوع، ثبت نامه ها در دفاتر جهت تحویل به واحدهای مربوطه و نامه رسان، دریافت و ارسال فکس، تکثیر و دریافت و ارسال نامه های پستی از جمله وظایف دبیرخانه می باشد.

گفتنی است سرکارخانم زهرا بلبل از پرسنل با سابقه دبیرخانه شهرداری مرکز، پس از این تغییرات به عنوان مسئول دبیرخانه شهرداری مرکز معرفی شدو سایر نیروهای قبلی دبیرخانه نیز در واحدهای مختلف شهرداری مشغول به کار شدند.

علاوه بر این علی قانع عزآبادی نیز از پرسنل سابق دبیرخانه مرکزی شهرداری به سمت مسئول بایگانی مرکزی معرفی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا