رئيس اداره كتابخانه هاي عمومي شهرستان يزد از عضويت رايگان كتابخانه هاي عمومي شهرستان در شنبه مورخ 94/6/7 خبر داد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " محمد محسن رفيعي " در مصاحبه با واحد خبر كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان اظهار داشت: اداره كتابخانه هاي عمومي شهرستان يزد در راستاي گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و هفته دولت اقدام به برنامه ريزي به منظور اجراي برنامه هاي مختلف فرهنگي نموده است.

رئيس اداره كتابخانه هاي عمومي شهرستان يزد افزود: برگزاري برنامه هاي قصه گويي، كاردستي و نقاشي و معرفي زندگي نامه شهيدان رجايي و باهنر به كودكان و نوجوانان، بر پايي نمايشگاه هاي كوچك كتاب با موضوع بزرگداشت هفته دولت، معرفی دستاوردهای دولت تدبیر و امید در زمینه کتاب و کتابخوانی به اعضا و مراجعین در قالب گزارش و بروشور از مهمترين برنامه هاي اين اداره در هفته دولت است.

وي همچنين خاطرنشان كرد: با اخذ مجوز از نهاد کتابخانه های عمومی کشور عضویت شهروندان در کتابخانه های عمومی شهرستان يزد در روز شنبه مورخ 94/6/7 رایگان خواهد بود.

رئيس اداره كتابخانه هاي عمومي شهرستان يزد در پايان ابراز امیدواری کرد تا هفته دولت نمود فعالیت های سالیانه کتابخانه های عمومی در طول سال باشد و این هفته فرصت مناسبی برای معرفی فعالیت های کتابخانه برای جذب هر چه بیشتر شهروندان به فرهنگ مطالعه مفید باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا