مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام " دولت ، ملت ، همدلی و همزبانی " نام گرفته ستودنی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد " علی نمازی " در نخستین جلسه ستاد گرامی داشت هفته دولت این اداره کل افزود: بحمدالله دولت در زمینه های سیاست خارجی و داخلی و به خصوص بخش اقتصاد موفقیت های خوبی کسب کرده است و همدلی و همزبانی مردم با دولت نقش مهمی در این موفقیت داشته است.

وی اظهار داشت: این همدلی و همزبانی فرصت خوبی را برای دولت فراهم کرده است تا دولتمردان و مسئولان بتوانند بهتر به مردم خدمت کنند.

وی با گرامی یاد و خاطره شهدای شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند خاطر نشان کرد: همه ما به عنوان خادمان نظام و مردم بايد تلاش كنيم تا الگوي اخلاقی و رفتاري اين شهيدان گرانقدر بيش از پيش به جامعه معرفی شود و بايد از ابعاد شخصيتي آنان که دو بازوي توانمند انقلاب اسلامي ايران بودند، براي ساخت جامعه اي ارزشمند بهره گیری شود.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد اظهار داشت: صبر، مجاهدت، ايثار، اخلاص، ساده زيستي و كار براي خدا از ويژگي هاي والاي رفتاري شهيدان رجایی و باهنر بود.

وی هفتنه دولت را فرصت مناسبی برای ارائه گزارش عملکرد دولت دانست و گفت: هفته دولت فرصت  مناسبی براي بيان دستاوردهاي نظام است تا مردم ضمن اطلاع از خدمات انجام شده نسبت به آينده ميهن خويش اميدوارتر از هميشه باشند.

دوم تا هشتم شهريورماه به مناسبت گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر به نام هفته دولت نام گذاري شده است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا