وزير نيرو در بازديد از پروژه احداث تاسيسات فاضلاب اردكان گفت: همه سعي و همت دولت تدبير و اميد بر اين امر استوار است كه وظايفي كه برعهده دارد در چارچوب قانون به مردم و بخش خصوصي واگذار نمايد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، وزير نيرو و هيئت همراه به همراه استاندار و معاونين وي در ادامه سفر يك روز خود به استان، صبح جمعه 6 شهريورماه وارد شهرستان اردكان شد و مورد استقبال امام جمعه، فرماندار و نماينده مردم اين شهرستان در مجلس شوراي اسلامي قرار گرفت و از پروژه احداث تاسيسات فاضلاب اردكان بازديد كرد.
"حميد چيت چيان" در اين بازديد به ظرفيت بالاي كشور به لحاظ توسعه اشاره كرد و اظهار داشت: وقتي سرمايه هاي مردم و بخش خصوصي به منابع اعتباري محدود دولت اضافه شود اتفاق مباركي در زمينه توسعه در كشور رخ خواهد داد.
وي جمع آوري فاضلاب شهري را يكي از نياز هاي اصلي مردم دانست و خاطر نشان كرد: خوشبختانه با به سرانجام رسيدن اين پروژه مهم، نيازهاي مردم منطقه در حوزه فاضلاب شهري و تصفيه آب رفع خواهد شد.
گفتني است طرح فاضلاب اردكان شامل يك باب تصفيه خانه با ظرفيت هفت هزار و 800 متر مكعب در شبانه روز و هزينه اي حدود1000 مليارد ريال با مشاركت چادرملو در حال اجرا است و تا كنون حدود 500 مليارد ريال در اين طرح هزينه شده و پيشرفت فيزيكي آن در بخش تصفيه خانه 40 درصد و در بخش شبكه جمع آوري فاضلاب شهري 75 درصد مي باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا