وزير نيرو در ادامه سفر يك روزه خود به استان وارد فهرج شد و همرمان پروژه هاي آبرساني به شهرستان بهاباد و خط انقال آب به فهرح ، علي آبادي دشتي و شهداء را افتتاح نمود.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،پيش از ظهر جمعه 6 شهريور ماه وزير نيرو به همراه استاندار يزد، معاونين استاندار ، فرماندار يزد و نمايند مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي ، پروژه تامين آب آشاميدني مجتمع "ولايت 1" را افتتتاح نمود.
"حميد چيت چيان" در اين مراسم گفت: هيچ توفيقي بهتر و لذت بخش تر از خدمت به مردم نيست و آنگاه كه انسان مشاهده مي كند كه مردم اين منطقه با انتقال آب اينقدر شاد و خرسند مي شوند، در پيشگاه خداي متعال شكرگزاري مي نمايد.
"چيت چيان" همچنين از پيگيري هاي مستمر استاندار يزد و مسئولين استان و نمايندگان مردم استان براي انتقال خط دوم انتقال آب به استان يزد تشكر كرد و اظهار داشت: تلاشهاي مستمر استاندار يزد هميشه كمك كار اين جانب و همكارانم در وزارت نيرو بوده است
گفتاني است مجتمع آب رساني "ولايت 1" با اعتباري بالغ بر 44403 ميليون ريال و با هدف آبرساني به روستاهاي فهرج ، شهدا و علي آباددشتي با خط انتقالي به طول 5/7 كيلومتر به بهره برداري رسيد.


بهره برداري از خط انتقال آب به شهرستان بهاباد


همچنين در ادامه اين مراسم و به صورت همزمان خط انتقال آب به شهرستان بهاباد طي تماس تلفني وزير نيرو و استاندار يزد به بهره برداري رسيد.
خط انتقال آب به اين شهرستان از طريق لوله هاي چدن داكتيل به قطر 200 تا 300 ميلي متر و با هدف بهبود كيفيت آب شرب مردم شهرستان بهباد و جبران كمبود آب آشاميدني در اين شهرستان با خط انتقال آب به طول 78 كيلومتر و ظرفيت انتقال 30 ليتر آب در ثانيه و با هزينه اي بالغ بر 240 ميليارد افتتاح گرديد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا