یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : صبح امروز و به مناسبت هفته ناجا، نمایشگاه آموزش همگانی پلیس یزد با حضور سرهنگ "حسین فروزانی" رئیس ستاد برگزاری هفته ناجا استان یزد افتتاح شد.

بازدید بازرسان اعزامی از ناجا از نمایشگاه عمومی آموزش همگانی

 سرهنگ "غلامعلی طارمی" رئیس تیم بازرسی اعزامی از ناجا به همراه دیگر اعضای این تیم، با حضور در نمایشگاه عمومی آموزش همگانی پلیس یزد از این نمایشگاه بازدید کرد.

 

پیشگیری از آسیب های اجتماعی از اهداف برگزاری نمایشگاه آموزش همگانی پلیس

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان یزد گفت: نمایشگاه عمومی آموزش همگانی پلیس، با همکاری کمیته امداد، سپاه و کانون فرهنگی فکری با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی افتتاح شده است.

 سرهنگ "حسین فروزانی" در حاشیه افتتاح نمایشگاه عمومی آموزش همگانی ضمن اشاره به اهداف کلی برگزاری این نمایشگاه افزود: نمایشگاه عمومی آموزش همگانی پلیس، با همکاری کمیته امداد، سپاه و کانون پرورش فکری با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شده است.

وی با اشاره به مشارکت کمیته امداد، سپاه  و کانون فرهنگی پرورش فکری در برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در هفت غرفه ایستگاه ورزش، نقاشی، سالن آمفی تئاتر، اتاق های مشاوره فردی و گروهی در دومین روز از هفته ناجا افتتاح شده است.

سرهنگ فروزانی با بیان اینکه در این نمایشگاه پلیس های تخصصی، دفتر تحقیقات کاربردی و همچنین معاونت اجتماعی با برپایی غرفه هایی آماده ارائه مشاوره به علاقه مندان هستند خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا پایان هفته ناجا آماده استقبال از شهروندان است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا