یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان یزد سرباز را یک افتخار و نعمت برای کشور برشمرد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" حجت الاسلام و المسلمین " محمد علی زارع " در مراسم روز سرباز گفت: سرباز یک افتخار و نعمت برای کشور است و دوران سربازی دوران استقامت، ایثار و جهاد در راه خدا است.

وی تقویت باورهای دینی و ارتقاء انضباط معنوی و ظاهری، تعالی رفتار و رعایت اخلاق حسنه با مردم و مراجعین را از اولویت در دوران خدمت برشمرد و افزود: انضباط معنوی بستر و پایه همه فعالیت های ظاهری انسان است و نشانگر اعتقاد، باور و ایمان به کار و مسوولیت است.  

حجت الاسلام و المسلمین زارع به حساسیت خدمت سربازی در نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: بخشی از موفقیت ناجا مرهون زحمات و تلاش های کارکنان وظیفه می باشد.

رئیس عقیدتی سیاسی استان یزد در خاتمه این قشر را امانتی در دست فرماندهان برشمرد که بایستی بر اساس تخصص، علاقه و انگیزه از وجود آنان استفاده کرد.

لازم بذکر است سربازان وظیفه در این روز ضمن غبارروبی گلزار شهدا و تجدید میثاق با آنها، از نمایشگاه دفاع مقدس بازدید كردند و از نزدیك با رشادت ها و جان نثاری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس  آشنا شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا