یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: معاون خبر صدا و سیمای مرکز یزد گفت: اطلاع رسانی و آموزش همگانی از طریق رسانه ملی و انجام مصاحبه با روسا و فرماندهان پلیس، اثر بخشی بهتری در ذهن مخاطب دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، جلسه تعامل و هماهنگی در خصوص "هفته ناجا" با حضور سرهنگ "محمدرضا مزیدی" معاون اجتماعی پلیس یزد و "حمیدرضا جعفری" معاون خبر صدا و سیمای مرکز یزد در آن سازمان برگزار شد.

در این جلسه، معاون خبر صدا و سیمای مرکز یزد ضمن قدردانی از زحمات کارکنان پایگاه خبری پلیس در حوزه اطلاع رسانی به موقع و ارسال اخبار و حوادث پلیسی گفت: تیم رسانه ای معاونت اجتماعی استان یزد، تیم بسیار "قوی" و خوش فکری است.

"حمید رضا جعفری" با اشاره به ضرورت آگاهسازی اقشار مختلف جامعه از عملکرد پلیس، ادامه داد: واحد خبر صدا و سیما نیز طبق روال گذشته پوشش خبری فعالیت های ماموران پلیس این استان در خصوص تلاش ها و فعالیت های ماموران در راستای برقراری نظم و امنیت مطلوب در سطح استان را  ادامه خواهد داد.

وی در ادامه خواستار تهیه گزارشات متفاوتی در خصوص مسائل مرتبط با سرقت خودرو شد و گفت: اطلاع رسانی و آموزش همگانی از طریق رسانه ملی و انجام مصاحبه با روسا و فرماندهان پلیس، اثر بخشی بهتری را در ذهن مخاطب دارد.

جعفری افزود: همکاری پلیس و صدا و سیمای مرکز یزد در اعلام اخبار و حوادث پلیسی و همچنین بیان نکات آموزشی در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی می تواند بازخورد بسیار مطلوبی را در ارتقاء احساس امنیت شهروندان داشته باشد.

معاون واحد خبر صدا و سیمای استان یزد در خاتمه، ضمن قدردانی از حضور معاون اجتماعی انتظامی استان یزد در آن مرکز، از آمادگی واحد مرکز خبر در خصوص پوشش رسانه ای عملکرد پلیس  در هفته ناجا نیز خبر داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا