یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی شهرستان "اردکان" استان یزد از طرح ضربتی روز گذشته ماموران پلیس این شهرستان و دستگیری سه تن از فروشندگان موادمخدر خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" سرهنگ "سیدرضاصادقیان" گفت: با توجه به دریافت خبری پیرامون فعالیت گسترده چندین نفر از فروشندگان موادمخدر در سطح شهر اردکان، بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی موضوع و محرز شدن فعالیت فروشندگان موادمخدر، هماهنگی لازم با مقامات قضایی اردکان به عمل آمد و چندین تیم عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و آگاهی، مسئول پیگیری این موضوع شدند.

صادقیان گفت: ماموران پلیس با اجرای یک طرح ضربتی و غافلگیرانه، مخفیگاه سه تن از سوداگران مرگ را شناسایی کرده و متهمان مورد نظر را در، "خیابان دکتر شریعتی"، "بلوار رسالت" و "خیابان خاتمی" شهر اردکان دستگیر کردند.

سرهنگ صادقیان افزود: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان، بیش از یک کیلو و 500 گرم تریاک بسته بندی شده آماده فروش به همراه وسایل توزین و استعمال موادمخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان تصریح کرد: مقابله با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار دارد و پلیس اردکان با هماهنگی دستگاه قضاء با مخلان نظم و امنیت شهروندان، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا