یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: زن 22 ساله كه « مهسا» نام دارد در مرکز مشاوره آرامش پلیس یزد گفت: 19 ساله بودم كه با سروش دوست شدم و این آشنایی دو سال طول كشید تا این كه او بالاخره به قولی كه داده بود عمل كرد و به خواستگاری ام آمد.

پدرم با مخالفت شدید می گفت: زندگی كه به این شكل سر بگیرد دوام و بقایی نخواهد داشت، حالا می فهمم كه پدرم آن موقع منظورش چه بود؛ افسوس كه من عاشق این پسر جوان شده بودم و به هیچ چیز جز او فكر نمی كردم.

زن جوان ادامه داد: دو ماه طول كشید تا با اصرار و لجبازی های من، پدرم به این ازدواج رضایت داد و من لباس سفید عروسی را پوشیدم.

وقتی كه سر سفره عقد نشستم و همه برایم دست می زدند و عاقد سوال می كرد "آیا من وكیلم ؟" من احساس غرور داشتم و خودم را فاتح میدان می دانستم و با یك  نیشخند موذیانه ای "بله" را گفتم.

 مراسم عروسی ما، در یكی از تالار های معروف و مجلل بر پا شد و روزها آنقدر سریع و پشت سر هم آمدند و رفتند كه من باور نمی كنم كه به این سرعت، سه سال از زندگی مشتركمان گذشته باشد.

 من و شوهرم همیشه همدیگر را زیر نظر داشتیم و همین موضوع نیز باعث شد تا در این سه سال بارها و بار ها با هم دعوا كنیم، ولی مشكل از زمانی حادتر شد كه تلفن های مشكوك سروش شروع شد.

 باز هم موضوع را جدی نگرفتم تا این که یک روز که سروش خواب بود تلفن همراهش زنگ خورد، من گوشی را برداشتم كه ارتباط قطع شد.

شماره را در كاغذی یادداشت كردم  و فردای آن روز از طریق تلفن عمومی سركوچه، شماره رو گرفتم كه صدای نازك زنانه ای از آن طرف خط به گوشم رسید؛ "شوكه" شده بودم و سردرد عجیبی گرفتم.

ساعت سه بعدازظهر كه سروش از اداره به خانه آمد ماجرا را برایش تعریف كردم و از او بابت این رفتارش توضیح خواستم كه سروش، اول حاشا كرد و شروع كرد به داد و بیداد كردن، ولی بعد از چند ساعت به گناه خود اعتراف كرد و قول داد كه دیگر كاری به كار آن دختر كه "دوست دختر" دوران مجردی اش بوده است نداشته باشد.

به ظاهر هم تاكنون به قولش وفادار بوده اما من همچنان از دست سروش  ناراحت هستم و اعتمادی به وی ندارم؛ در این مدت همیشه حسرت زن و شوهر هایی را می خوردم كه به هم وفادار هستند و درست زندگی می كنند.

من  می خواهم به همه دختران جوان بگویم ممكن است بعضی ها با دوست پسر خود ازدواج كنند و زندگی تشكیل بدهند اما واقعیت این است كه خیلی از این زن و شوهرها، در مدت كوتاهی دچار مشكل می شوند و حتی ممكن است زندگی شان را از دست بدهند؛ پس در هیچ كاری نباید از سر احساس و هیجان تصمیم گیری كرد.

مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی پلیس یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا