در روز جهانی گردشگری و همزمان با سراسر کشور با حضور معاونت گردشگری اداره کل درهنرستان علی اکبر(ع) صفائیه، زنگ گردشگری به صدا درآمد.

سید مصطفی فاطمی در آئین آغازیش روز گردشگری با بیان اهمیت صنعت گردشگری در توسعه متوازن و پایدار به تاثیرات خاص این صنعت پاک در ارزشهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی پرداخت و گفت نگاه ویژه مدیران استان سبب شده تا یکی از اصلی ترین محورهای توسعه استان، گردشگری باشد.

وی گفت افزایش 5 برابری گردشگران خارجی به استان یزد و قرار گرفتن یزد در مثلث طلایی گردشگری ایران از رخدادهای مثبت گردشگری در طول فعالیت دولت تدبیر و امید است.

این مقام مسئول اظهار داشت اکثر توریستهای علاقه بند به دیدار از این دیار را گردشگران فرهنگی ذکر کرد و گفت بیشترین توریستها از ایتالیا، اسپانیا، آلمان، فرانسه، چین، ژاپن، کره جنوبی ، اتریش، سوئیس و آمریکا می باشد.

وی در ادامه بر آگاه سازی عمومی به منظور میزبانی مطلوب تر از گردشگران تاکید کرد و عنوان نمود افزایش فرهنگ میزبانی و تکریم گردشگران درجذب بیشتر و مطلوب تر توریسم ما را یاری خواهد نمود. چنانکه این فرهنگ در آموزه های دینی نیز مورد تاکید فراوان بوده است.

معاون گردشگری در پایان با بیان تلاش برای توسعه زیرساختهای نرم افزاری و سخت افزاری برای صنعت گردشگری از افتتاح و بهره برداری تعداد از پروژه های اقامتی  و تفریحی خبر داد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا