جلسات آشنايي با گروه آموزشي و مقررات ويژه دانشجويان جديدالورود كارداني و كارشناسي94 در تاريخ 6 و 7 مهرماه در قالب گروه هاي مجزا در سالن آمفي تئاتر و سالن مطالعه خواهران دانشگاه علم و هنر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه علم و هنر، جلسات آشنايي با گروه آموزشي و مقررات ( مالي ، آموزشي و فرهنگي) دانشكده هاي علوم انساني و فني مهندسي   در  تاريخ 6 و 7 مهرماه در قالب گروه‌هاي آموزشي جداگانه در سالن آمفي تئاتر دانشگاه فني مهندسي و علوم برگزار شد .

گفتني است اين جلسات با خيرمقدم گويي دكتر حاجي محمدي (رئيس دانشكده علوم انساني) و دكتر يزديان(رئيس دانشكده فني مهندسي وعلوم) همراه بود و در ادامه مديرگروه مربوط به هر رشته، اطلاعاتي جامع و كامل از رشته‌ي تحصيلي، بازاركار، درس‌هاي تخصصي، دروس پيشنياز، توانايي هاي لازم و چگونگي گذراندن هر درس در ترم تحصيلي، را ايراد فرمود.

شايان به ذكر است در هر يك از اين جلسات مديرآموزش هر دانشكده توضيحاتي پيرامون چگونگي انجام انتخاب واحد، ثبت نام مقدماتي، عمليات ترميم، اخذ مرخصي تحصيلي، قوانين آموزشي دانشگاه، مقررات امتحاني و چگونگي حذف دروس، بازگو كرد. در ادامه كارشناس امور مالي در خصوص چگونگي پرداخت شهريه دانشگاه و چگونگي انجام تراكنش موفق بانكي را به صورت آنلاين آموزش داد.

لازم به ذكر است آيين ورودي نودانشجويان دانشگاه علم و هنر قرار است چهارشنبه مورخ 8مهرماه در سالن حضرت قائم (عج) دانشگاه فني مهندسي وعلوم با حضور رؤسا و معاونين دانشگاه به همراه سخنران مطرح كشوري حجه الاسلام شهاب مرادي و مسئولين استاني برگزار مي شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا