پنجمین نشست تخصصی کمیسیون سرمایه گذاری اتاق تعاون در محل سالن کنفرانس اتاق تعاون ایران, با حضور نماینده گروه پیشگامان, برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرواز, پنجمین نشست تخصصی کمیسیون سرمایه گذاری اتاق تعاون ایران تشکیل و موارد دستور جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. دراین جلسه حاضرین درخصوص مسائلی همچون ضرورت ارائه برنامه برای دوران پساتحریم, حضور جدی تعاونگران جهت ارتقاء تعاون در کشور, انتقال تکنولوژی به همراه واردات کالا از سایر کشورها به کشور و استفاده از آن درجهت بالا بردن توان صادرات, لزوم شناسایی طرحهای نیمه تمام هر استان و ورود تعاونیها به این حوزه و اتمام پروژه های ناتمام و یا رها شده, ضرورت تشکیل کمیسیونهای تخصصی در استانها متناسب با ظرفیت نوع فعالیت هربخش در آن استان و همچنین شناسایی حلقه مفقوده بین تولید و توزیع و مصرف از بخش تعاون و ضرورت ایجاد ارتباط مستقیم تولید کننده و مصرف کننده واقعی  به گفتگو و ایراد نظر پرداختند و تصمیماتی در خصوص این موارد نیز اتخاذ گردید.

شایان ذکر است این جلسه با حضور آقایان  حاتمی نسب, مدیرعامل شرکت پرواز به نمایندگی از گروه تعاونی پیشگامان, تیموری معاون هماهنگی امور استانها و اتحادیه ها, زاهدپناه دبیر اتاق تعاون یزد, پاک بین مدیرعامل اتحادیه کشوری سهام عدالت و دبیر اتاقهای تعاون اصفهان, کاشان, قم, البرز و تهران و همچنین مدیر تعاونی های ملامین و الومینیوم کشور و... برگزار شد.

Otagh e Taavon

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا